قديم 11-12-2009, 11:31 AM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا اسف بس حسيت اني لازم انقل الموضوع ده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ghazy12 مشاهدة المشاركة

حبيت بس اقول يا جماعة ان انا المهندس محمد غازي صاحب الحادث اللي في الموضوع و انا عضو معاكوا هنا من فتره... لو في اي حد عايز يسأل عن اي حاجه انا مستعد ارد اكيد...

و شكراا للأستاذ شريف منسي على نقل الموضوع و امانته في النقل طبعا... شكراا
ألف حمدلله على السلامه يا باشمهندس ! ان شاء الله تقوم بالسلامه و ربنا يرزقك بأحسن منها !

أنا حاجز واحده و طبعآ قرأت كل ما كتب عن السياره منك و من غيرك* !

طبعا اتضايقت و قلقت ! و لكن سأتوكل على الله و سأستعمل السياره باحتراس مع منع أولادى

من قيادتها حيث أنه و لله الحمد لدى كورولا 97 و لن أبيعها حتى لو اشتريت جاكوار !

أنا لا أقول انك بتكبر الموضوع و لكنى وصلت لنتيجه وصلت لها انت و هى ان الواحد لا يطلب

من هكذا سياره أكثر من امكانياتها ! و سأعتبر فترة سنه بالنسبه لى كافيه ( لو فضلت عايش ) لكى

أقرر استمرار السياره معى أم لا مع الاشتراك فى التأمين و الضمان و بعدها لو قررت أبيعها و طبعآ

ح أخسر فى تمنها ( بس أنا ولله الحمد ) لا أزعل على خساره مقابل متعه أو استعمال ! ربنا يقدرنى ساعتها

و يكون معى ما يمكننى من شراء حاجه ألمانى أو ايطالى محترمه ! و شكرآ على توجيهاتك وصراحتك !

وان كان أنا لى رأى ( ان حادثتك و تبعاتها يقع نصفها عليك و النصف على السياره ) والله أعلم !

Dr. Bolbolan

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 11-12-2009 الساعة 12:08 PM سبب آخر: حذف الاشارة لمنتدى اخر