قديم 22-11-2009, 08:43 AM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ملاحظاتى على تجربه النيو سيراتو بعد 1000 ك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة e_abouelregal مشاهدة المشاركة

ده الكلام اللى التوكيل قاله ان الراجل اللى كان بيحاول يدورها عطل التحكم
كمان الصيانه رفض يدينى تقرير عن الوضع - بصراحة كنت عايز ابعت التقرير للشركة الام
علشان اعرف مدى صحة اللى بيقوله
ده غير ان انا لما سالت فى التوكيل (محمد ذكى) عن فيه خدمة عندهم علشان عربيه تيجى تقطر عربيتى العطلانه قالولى مافيش وانت لازم تتصرف وتجيب العربيه عندنا فى التوكيل
ممكن فعلاً علشان العربيه فيها كمبيوتر (وحده تحكم) فممكن لو تم عمل وصله البطاريه غلط او عمات ماس ( شرز كهربى) و هيا بتتوصل تكون حرقت الكنترول يونيت
أغلب مراكز الخدمه معندهاش خدمه الونش لسحب السيارات المتعطله
محمد زكى مش وكيل, محمد زكى مركز خدمه معتمد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة e_abouelregal مشاهدة المشاركة

عربيه مش خليجى
ومفتاحها عادى والمبلغ طالبونى بدفعه وفعلا دفعته
وعلى فكرة بعد شهر من ركنه السيارة عندهم وماحدش اتحرك من التوكيل الا بعد ما بعت شكوى للشركة الام
لو كان العطل فعلاً سببه التوصيله بتاعت الكهرباء فده بيعتبر سوء استخدام و التصليح بيكون على حساب العميل
قطع غيار زى الكنترول يونيت مش من الطبيعى انها تبوظ بسرعه و بالتالى اكيد لم تكن متوفره فى التوكيل و عبال متيجى من كوريا, يا دوبك شهر, بس انا مش عارف الظروف بالضبط بس ربنا معاك و يعوض عليك فى الألفين جنيه

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.