مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   ثورة الحرية 25 يناير (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=177)
-   -   يلا نروح الانتخاباات (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=72904)

mar mar 27-11-2011 01:01 PM

غرامه الانتخابات

سمعتوا عن موضوع بتاع الغرامه
مش عارفه هي اشاعه ولا لا
حد سمع ان اللي مش هينزل ينتخب هيبقي عليه غرامه 500 جنيه
انا كل العيله بتااعتي بتقول كده مش عارفه ليه
اصل انا كنت مش عايزه انزل ارشح اعتراض علي كميه المرشححين اللي بالعبيط واللي مش عارفه اجيب برامجهم لحد دلوقتي مش هنتخب حد عمياني

cars admire 27-11-2011 01:17 PM

رد: غرامه الانتخابات

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mar mar (المشاركة 560489)
سمعتوا عن موضوع بتاع الغرامه
مش عارفه هي اشاعه ولا لا
حد سمع ان اللي مش هينزل ينتخب هيبقي عليه غرامه 500 جنيه
انا كل العيله بتااعتي بتقول كده مش عارفه ليه
اصل انا كنت مش عايزه انزل ارشح اعتراض علي كميه المرشححين اللي بالعبيط واللي مش عارفه اجيب برامجهم لحد دلوقتي مش هنتخب حد عمياني

مش هنتخب حد عمياني
:pod_of_gold::pod_of_gold ::THUMB_~112::THUMBS~220: :shwt::12F095~175::12F095 ~175:

yaso12 27-11-2011 01:43 PM

اجبار بدون داعى عن نفسى حروح عشان مدفعش غرامة واعمل بطلان تصويت احسن لان كل مرشحين الدائرة عندى لا اعرف اى احد منهم ومنهم من كان يرشح نفسه عشان ياخد فلوس الحملة وبعدين يقبض ويتنازل وسلملى على الترماى.

corsair 27-11-2011 02:25 PM

اولا موضوع الغرامه ده حقيقي يا مرمر

ثانيا سيبك من موضوع الغرامه صوتك ده امانه انتي واللي زيك لان لو انتي واللي زيك مرحوش يدلو بصوتهم في الانتخبات اصحاب النفوذ هما اللي هيكتسحوا الملعب

لكن لما انا وانتا وكل الناس اللي تخاف ربنا ومتبعش صوتها ولا بكنوز الدنيا ننزل ندي صوتنا للي يستاهل انه فعلا ياخدها يبقي انسي ان البلد ترجع تاني للنظام القديم والرشاوي

وبعدين يا مرمر عيب لما تبقي حاطه في البروفيل بتاعك مهنتك صايع نت قديم ولحد دلوقتي متعرفيش حاجه عن الناس اللي في دايرتك ههههههههههههه

ادخلي اعملي بحث عن المرشحين في دايرتك وشوفي مين اجدر واحد بصوتك انا عن نفسي الحمد لله استقريت خلاص علي اللي هرشحه من عمال وفئات وقوائم

شدي حيلك والحقي مفيش قدامك غير النهارده اخر يوم

ومتنسيش تقوليلي هترشحي قايمة مين هههههههههه :BUTTER~183:

تامر ديزل 27-11-2011 02:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair (المشاركة 560532)
اولا موضوع الغرامه ده حقيقي يا مرمر

ثانيا سيبك من موضوع الغرامه صوتك ده امانه انتي واللي زيك لان لو انتي واللي زيك مرحوش يدلو بصوتهم في الانتخبات اصحاب النفوذ هما اللي هيكتسحوا الملعب

لكن لما انا وانتا وكل الناس اللي تخاف ربنا ومتبعش صوتها ولا بكنوز الدنيا ننزل ندي صوتنا للي يستاهل انه فعلا ياخدها يبقي انسي ان البلد ترجع تاني للنظام القديم والرشاوي

وبعدين يا مرمر عيب لما تبقي حاطه في البروفيل بتاعك مهنتك صايع نت قديم ولحد دلوقتي متعرفيش حاجه عن الناس اللي في دايرتك ههههههههههههه

ادخلي اعملي بحث عن المرشحين في دايرتك وشوفي مين اجدر واحد بصوتك انا عن نفسي الحمد لله استقريت خلاص علي اللي هرشحه من عمال وفئات وقوائم

شدي حيلك والحقي مفيش قدامك غير النهارده اخر يوم

ومتنسيش تقوليلي هترشحي قايمة مين هههههههههه :BUTTER~183:

+ 1
عين العقل يا صديق كورسير والله
ما انت شغال اهه امال كنت مختفي فين الفترة اللي فاتت دي ؟
خد الحته دي بقى غلاسه :
أنا مش لعيب سياسة ولا كان عندي الميول..
لكن عندي الحماسة أنزل واختار وأقول..
وهدور عاللي مني لو مالقتهوش فإني
مضطر أنزل غلاسة أمنع حتى الفلول

الساعة الآن 07:49 PM.