مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   BYD (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=129)
-   -   انا فى حالة انعدام وزن ارجوكم (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=62989)

Eng.Ahmed Wagdy 13-07-2011 07:07 AM

رد: انا فى حالة انعدام وزن ارجوكم

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lonedoctor (المشاركة 475501)
اكصدام خلفى 650

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lonedoctor (المشاركة 475502)
أكصدام خلفى 1500

قولي باه ايه اللي انت كاتبه فوق ده مره كاتب اكصدام خلفي ب 650 و مره 1500
وانت بتقول اكصدام امامي ب 850 و الشركه بعتتلهم ايميل انوا ب 690

من اخر كده مافيش حد عارف حاجة و كلوا بيروج اشاعات علي بعضوا صاحب الموضوع لما يعوز يشتري حاجة يروح التوكيل او يسأل بالتليفون عن السعر لكن كل واحد يجبله كلمه من اليمين والتاني من الشمال مش حنخلص

ashrafsoft 13-07-2011 02:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eng.Ahmed Wagdy;475515[SIZE=6
[/SIZE]
من اخر كده مافيش حد عارف حاجة و كلوا بيروج اشاعات علي بعضوا صاحب الموضوع لما يعوز يشتري حاجة يروح التوكيل او يسأل بالتليفون عن السعر لكن كل واحد يجبله كلمه من اليمين والتاني من الشمال مش حنخلص

:THUMBS~220::THUMBS~220:: THUMBS~220:

lonedoctor 13-07-2011 05:26 PM

اولا موش انا اللى كاتب الاسعار دى كلها مقتبسة من مشاركات لاعضاء فى منتدانا مصر موتورز من ناس اتعرضوا لحوادث او اكتووا بنار التوكيل لما راحوا يشتروا قطع غيار للسيارة وده كلام هما كتبوه وانا اقتبست منه
ثانيا ارجو ان يتوقف الموضوع عند هذا الحد لانه فقد الموضوعية تماما واصبح تحدى وجدال من اجل الجدال زى اللى بيقول انه موتور ال بى واى دى موتور مجهول وغير معروف الا فى مصر وطبعا دى عبارة كوميدية جدا لا يصدقها عاقل لانه موتور ميتسوبيشى وراكب فى عدة سيارات صينى موش بى واى دى بس والسيارة موجودة فى دول كثيرة جدا فى انحاء العالم والمليونير الامريكى ورين بافيت اشترى 40% من اسهم الشركة وبنى مصنع كبير فى امريكا لانتاج موديلات متعددة منها وخاصة السيارات الهايبريد اللى بتشتغل بنزين وكهرباء فى ان واحد لانه شركة بى واى دى اكبر شركة بطاريات فى العالم اصلا قبل ما تكون شركة سيارات وكل المعلومات دى سبق وذكرناها فى منتدانا فى مشاركات كثيرة
واخيرا انا لن اشترك فى اى جدل عقيم بعد الان والاخ صاحب المشاركة ربنا يكتب له الخير بغض النظر فى نوع السيارة اللى هيشتريها وربنا يوسع علية ويشترى ليكزس ولا بى ام ونبطل نتكلم عن السيارات اللى بربع جنيه دى
تقبلوا تحياتى

كيا سيفيا 13-07-2011 07:08 PM

الاخ الحبيب / lonedoctor
بعد التحيه....
انا بأعتذر لحضرتك اذا كان موضوعى تسبب لك فى اى زعل او نرفزة وانا ان كنت اعرف ان اى فرد من اعضاء المنتدى هايكون مجرد متضايق او متوتر أوحصل عنده سؤ فهم من مداخله اخ اخــر ما كنت عرضت الموضوع على الاطلاق .
وللمرة الثانيه لجميع الاحبه من شارك ومن مجرد مر مرور كريم على الموضوع انا بأعتذر للجميع على الرغم من انى ممكن اكون اكبركم سنا فانا على المعاش ياشباب ورجاء يكون بالكم طويل على بعض وان الاختلاف فى الرأى لايفسد للود قضيه.
تحياتى للجميع

corsair 13-07-2011 07:31 PM

يا ريت يا استاذي متعتزرش علشان حضرتك ملكش ذنب في الكلام ده كله

فعلا الموضوع اتحول من استفسار لنقض البعض البعض الاخر

يا ريت يا جماعه كل واحد يحتفظ بوجهة نظره في السيارة الاخري لنفسه الراجل صاحب الموضوع لا حول له ولا قوة محدش قال كلمة مفيدة في الاخر لصاحب الموضوع

وانا بعتذر لحضرتك عن اللي حصل ده وانا قولت لحضرتك بأمانة الله اللي اعرفه وربنا يوفقك لما فيه الخير

الساعة الآن 12:11 PM.