مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   ﻻنوس (دايو - شيفروليه) (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=153)
-   -   انا معايا شيفروليه لانوس 2012 (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=72435)

midoimc 20-11-2011 02:31 PM

انا معايا شيفروليه لانوس 2012

السلام عليكم

انا جبت شيفروليه لانوس 2012 من شهر وللأسف لاني كنت بتعلم عليها فاتخبطت مني في الجنب الرفرف اللي ناحية السائق فلما بفتح الباب مش بيفتح للأخر والجريده اللي في الناحيه اليمين اتشالت واتحكت جامد وخبطه صغيره في الرفرف اليمين... المهم انا كلمت شركة التأمين طبعا فقالولي ان في مراكز خدمه تبعهم مش بدفع فيها فلوس اما التوكيل بتاع العربيه بيخصمو مني حوالي 10 في الميه فانا دلوقت عايز اعرف التوكيلات واقرب حاجه ليا خصوصا اني ساكن في الجيزه وعايز اعرف هيا الصيانه بتكون في اول الف ولا في 5000 كيلو خصوصا اني خلاص داخل علي الالف

شكر ا لسعة صدركم

midoimc 21-11-2011 11:21 AM

رد: انا معايا شيفروليه لانوس 2012

ايه ياجماعه مفيش ردود خالص ولا ايه انا فعلا عايز مساعدتكم

mostafa mamdouh 21-11-2011 01:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة midoimc (المشاركة 556125)
السلام عليكم

انا جبت شيفروليه لانوس 2012 من شهر وللأسف لاني كنت بتعلم عليها فاتخبطت مني في الجنب الرفرف اللي ناحية السائق فلما بفتح الباب مش بيفتح للأخر والجريده اللي في الناحيه اليمين اتشالت واتحكت جامد وخبطه صغيره في الرفرف اليمين... المهم انا كلمت شركة التأمين طبعا فقالولي ان في مراكز خدمه تبعهم مش بدفع فيها فلوس اما التوكيل بتاع العربيه بيخصمو مني حوالي 10 في الميه فانا دلوقت عايز اعرف التوكيلات واقرب حاجه ليا خصوصا اني ساكن في الجيزه وعايز اعرف هيا الصيانه بتكون في اول الف ولا في 5000 كيلو خصوصا اني خلاص داخل علي الالف

شكر ا لسعة صدركم

الحمد للة على كل حال وقدر اللة وما شاء فعل و فداك الف عربية
بالنسبة للصيانة بتبقى بعد اول 5 الاف مش اول الف
ام بالنسبة للتوكيلات انا معرفش اماكنها للاسف وان شاء اللة احد الاعضاء المحترمين هيفيدك
تحياتى.......
:GROWIN~12:

midoimc 21-11-2011 01:10 PM

انا كلمتهم في اتوماستر البنت ردت عليا وقالتلي ان اول صيانه بعد ال5 الاف الزيت اللي في العربيه يمشيني 5 الاف فعلا .
شكرا جزيلا لردك

black_cres 21-11-2011 01:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة midoimc (المشاركة 556125)
السلام عليكم

شكر ا لسعة صدركم

قدر الله وماشاء فعل ياباشا والحمد لله انها جت على قد كدا
بالنسبة لصيانة اللانوس فهي بتكون بعد أول 5000 مش الف
بالنسسبة لو عاوز تعرف اقرب مكان لك يا اما تتصل برقم شركة منصور يا اما تبص في الكاتالوج بتاع الصيانة اللي بيجي في العربية

الساعة الآن 11:20 AM.