مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=43)
-   -   بدء مولد سيدى اسبيرنزا انفى بعد انتهاء مولد سيدى ايمجراند غبور (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=111982)

aly zafer 18-04-2013 05:04 PM

رد: بدء مولد سيدى اسبيرنزا انفى بعد انتهاء مولد سيدى ايمجراند غبور

انا ممكن اكتب مواضيعى فى منتديات اخرى مثل نايل موتورز _و4allmotors بكل حرية ومناخ افضل لطرح ارأئى المختلفة ولكنى سأظل اكتب فى منتدى مصر موتورز لأنى احب اعضاءة ولن اسمح للأخ المشرف المميز استرا بأنه يبعدنى عن احبائى اعضاء المنتدى الكرام وطالب كل عضو بالتصدى لأى واحد تسول له نفسة الحجر على اراء الاعضاء او فرض رؤيتة السخصية عليهم...وفى النهاية تحية لكل مخلص ومجتهد من المسؤلين عن ادارة المنتدى.

Hisham.Elgazzar 18-04-2013 05:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aly zafer (المشاركة 872687)
لحد امتى حيفضل المصرى يطبل ويزمر لأى سيارة متوسط السعر والامكانيات ولم تجرب بعد....يجب الضغط على الوكلاء بتقديم سيارات بجودة عالية وسعر مناسب للشعب المصرى.....مثال :الانفى يوجد منها اوتوماتيك و1800سىسى فى العراق وتتوفر بجير بوكس cvtمتطور وايضا التيجو الجديدة وسعرها اقل!!!!!!!!!...والايمجراد ايضا يوجد منها اوتوماتيك ومحرك اكبر ومواصفات امان اكتر وهى التى حصلت على مواصفات اوروبا للسلامة وليست التى نزلها غبور مصر :k_crying77[1]:

معروف من زمان ان بلدنا مفيهاش عربيات واللى راكبينها دى ماكيتات لافيها امان ولا رفاهية ولا اى حاجة لو عاوز تركب عربية صح اركب بنص مليون جنيه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_astra (المشاركة 872789)
كل المواضيع المطروحة للعربية الجديدة لا فيها تطبيل ولا تزمير
ناس بتعرفنا ان فى عربية جديدة نزلت وبيعرضو صور ليها
وبيبدا النقاش حولها وكل واحد بيقول راية

محدش فينا شغال مع ابو الفتوح ولا غبور
كلنا اعضاء زيك ملناش اى مصلحة
وحتى اللى بيشتغل مع ابو الفتوح او غبور بيدخل بصفتة مش بشخصة
والناس دى بتقدم خدمات حقيقية لاعضاء المنتدى
كون بقى ان احنا مش زى العراق ولا اى بلد فى العالم دى مش مسئولية الاعضاء هنا دة موضوع يطول شرحة
احنا بنتكلم وبتعرض الموجود والامر الواقع
انا مش فاهم لما عربية جديدة تنزل المفروض نعمل اية طيب من وجهه نظرك
وانا معترض على عنوان الموضوع

ممكن حد يفهمها ان العنوان تهكم على اولياء الله الصالحين فكان يجب تغيير العنوان لكن المضمون مش مفيد للدرجة ماهى كدا كدا خربانة لا فى عربيات عدلة ولا نفوس عدلة
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_astra (المشاركة 873049)
اطلب اللى انت عاوزة
لكن مينفعش تقول على اعضاء انهم بيطبلو ويزمرو
مش حاسس انك بالكلام دة بتهين الناس؟

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aly zafer (المشاركة 873705)
علية الصلاة والسلام ...بس انا ده رأى ومش حاقبل ارهاب فكرى من المشرف المميز (استرا) وحافضل اقول رأى بصراحة

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aly zafer (المشاركة 873707)
وانا عند كلامى وانا ضد الارهاب الفكرى اللى بتمارسة على الاعضاء بحجة انك مشرف مميز (انا مش عارف انت مميز بأية ؟؟ ممكن بأستفزاز ومضايقة أعضاء المنتدى اللى بيطرحوا ارائهم بديموقراطية وحرية والا انت عايز تعمل مقص رقابة على الاعضاء لو ده اللى انت عايزة اقدر اقولك ده بعدك ..وكفى المؤمنين شر القتال .

يا على باشا مفيش هنا لا عضو مميز ولا مشرف مميز ولا اى حاجة من الكلام ده

ادخل وقول رأيك فى اى حاجة بس لما تلاقى الموضوع هيقلب كبر دماغك وكأنك ما قولتش حاجة ، ماهو ياما نفخنا فى قرب وطلعت فى الآخر مقطوعة

كلنا هنا يباشا بنخدم بعضنا وياريت النفوس تبقى صافية عشان ماحدش ياخد عننا فكرة وحشة

Hisham.Elgazzar 18-04-2013 05:15 PM

ABONORA
:Wkiss5: :Wkiss5:

aly zafer 18-04-2013 05:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar (المشاركة 873710)
معروف من زمان ان بلدنا مفيهاش عربيات واللى راكبينها دى ماكيتات لافيها امان ولا رفاهية ولا اى حاجة لو عاوز تركب عربية صح اركب بنص مليون جنيه

ممكن حد يفهمها ان العنوان تهكم على اولياء الله الصالحين فكان يجب تغيير العنوان لكن المضمون مش مفيد للدرجة ماهى كدا كدا خربانة لا فى عربيات عدلة ولا نفوس عدلة

يا على باشا مفيش هنا لا عضو مميز ولا مشرف مميز ولا اى حاجة من الكلام ده

ادخل وقول رأيك فى اى حاجة بس لما تلاقى الموضوع هيقلب كبر دماغك وكأنك ما قولتش حاجة ، ماهو ياما نفخنا فى قرب وطلعت فى الآخر مقطوعة

كلنا هنا يباشا بنخدم بعضنا وياريت النفوس تبقى صافية عشان ماحدش ياخد عننا فكرة وحشة

الاخ المحترم Hisham.Elgazzar:بناء على ما ذكرت(ادخل وقول رأيك فى اى حاجة بس لما تلاقى الموضوع هيقلب كبر دماغك وكأنك ما قولتش حاجة ، ماهو ياما نفخنا فى قرب وطلعت فى الآخر مقطوعة ) فأنا اعلن انتهاء النزاع بالنسبة الى احتراما لأراء الاعضاء الكرام وحرصا على منتدانا الموقر.....وادعوك لمتابعة موضوعى الجديد فى قسم المقارانات بعد 10 دقائق على الاكثر.

Hisham.Elgazzar 18-04-2013 09:31 PM

aly zafer
:fun_36_3_11[1]: :fun_36_3_11[1]: تحياتى :fun_36_3_11[1]::01F6EB~150:

الساعة الآن 06:41 PM.