مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 (اهم الموضوعات) (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=132)
-   -   للرد على استفسارات الاعضاء والدعم الفنى لمالكى الفيرنا (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=68864)

M.TONSY 06-10-2011 07:08 PM

رد: إلى الفيرناوية اللى عندهم أى أستفسار أو مشكلة بخصوص الفيرنا الجميلة يتفضل وهنساعده ان شاء الله

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tatoo (المشاركة 527826)
الف شكر يا باشا ... انت كأنك كنت معايا بالظبط

أى خدمة يا باشا ... فى اى وقت :Wkiss5:

heshamcar 06-10-2011 08:33 PM

رد: إلى الفيرناوية اللى عندهم أى أستفسار أو مشكلة بخصوص الفيرنا الجميلة يتفضل وهنساعده ان شاء الله

السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
الدركسيون بيحدف شمال مع المطبات
لما اكون نازل من مطب عادي الاقية حدف شوية شمال في ايدي
و السيارة عموما بتحدف شمال خفيف علي السرعة العالية .
السيارة فيرنا 2007
اية رايكم ادام الله فضلكم :070104~242:

M.TONSY 08-10-2011 07:03 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة heshamcar (المشاركة 527888)
السلام عليكم و رحمة الله و بركاتة
الدركسيون بيحدف شمال مع المطبات
لما اكون نازل من مطب عادي الاقية حدف شوية شمال في ايدي
و السيارة عموما بتحدف شمال خفيف علي السرعة العالية .
السيارة فيرنا 2007
اية رايكم ادام الله فضلكم :070104~242:

بسيطة يا باشا ان شاء الله المشكلة اللى عندك دى من البارات بتاعة الدركسيون غيرها وظبط زوايا صح وبالمرة خلى العفشجى يبصلك على البطاحات والكوبيات بتاعة المساعدين yesyes

elsheikh2010 08-10-2011 12:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tonsy1979 (المشاركة 525619)
الشرف لى يا أخ محمد ولكن هاقولك على حاجة الطبيعى انك لما بتفول العربية لحد الزور المؤشر بيطلع قليلا فوق شرطة ال F ده فى كل العربيات الفرنا فما تقلقش ... وشكرا

أخي العزيز الموضوع ده بيحصل ليا وانا حتى بأمون لحد كما يفصل المسدس بتاع محطة البنزين يعني انا انبه على العامل انه يمون لحد ما يفصل المسدس وبأكون واقف جنبه يعنيما بخليهوش يمون لحد ما البنزين يتكب بره فياريت حد يقولي ايه الي بيحصل لأني خلاص هاتجنن

M.TONSY 08-10-2011 06:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elsheikh2010 (المشاركة 528791)
أخي العزيز الموضوع ده بيحصل ليا وانا حتى بأمون لحد كما يفصل المسدس بتاع محطة البنزين يعني انا انبه على العامل انه يمون لحد ما يفصل المسدس وبأكون واقف جنبه يعنيما بخليهوش يمون لحد ما البنزين يتكب بره فياريت حد يقولي ايه الي بيحصل لأني خلاص هاتجنن

شوف يا صديقى انا لما بفول العربية للاخر بيطلع المؤشر فوق شرطة F بسنة بسيطة اما لو عند اول فصلة بتبقى عند شرطة F مظبوطة واعتقد انها على كدة طبيعية ومظبوطة الحمد لله
وعموما ياجماعة لو حد فيكو عايز يظبط الموضوع ده انا ممكن اديكوا نمرة كهربائى شغال فى التوكيل وبيعمل مصالح لحسابه من برة التوكيل وده واحد صاحبى اللى جربه وانا الحمدلله مجربتوش بس بيشكر فيه
اسمه ايمن 01007103056 :fun_36_3_4[1]:

الساعة الآن 01:34 PM.