مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   مقارنات (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=174)
-   -   محتار بين عربيتين زيرو او مستعمل ومش عارف تجيب ايه ادخل وانا هقرنلك مبينهم مقارنه شامله صور واسعار ومواصفات ورايي الشخصى (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=82946)

lolyta 03-04-2013 03:00 PM

رد: محتار بين عربيتين زيرو او مستعمل ومش عارف تجيب ايه ادخل وانا هقرنلك مبينهم مقارنه شامله صور واسعار ومواصفات ورايي الشخصى

بسال على الافيو 2013 مانيوال تعرفو اية عنها وكمان محتاج اركبلها حساسات خلفية وكاميرا هينفع مع تابلوة الافيو ولا اية ؟؟؟؟؟؟؟

yehiayasser 06-04-2013 03:15 PM

رد: محتار بين عربيتين زيرو او مستعمل ومش عارف تجيب ايه ادخل وانا هقرنلك مبينهم مقارنه شامله صور واسعار ومواصفات ورايي الشخصى

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
مشكور على الموضوع الممتاز ... و محتاج راى حضرتك فى الاتى .. انا بفكر اشترى عربيه عائليه للسفر و معايا 140000 و عايز حاجه سحبها كويس مناسب لحجمها و حجمها معقول و ثابته و فكرت فى الاتى
كيا كارينز - تويوتا افنزا - رينو لوجان او داستر
ايه راى حضرتك واسعار قطع الغيار لميين معقوله

AbOnOrA 06-04-2013 08:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yehiayasser (المشاركة 868490)
مشكور على الموضوع الممتاز ... و محتاج راى حضرتك فى الاتى .. انا بفكر اشترى عربيه عائليه للسفر و معايا 140000 و عايز حاجه سحبها كويس مناسب لحجمها و حجمها معقول و ثابته و فكرت فى الاتى

الكيا كارينز سحبها مش حلو خالص
التيوتا افانزا معقولة بس قطع غيارها غالية
اللوجان افضل سحب وقطع غيارها معقولة
وممكن لو زودت المبلغ تفكر كمان فى الدايهاتسو جراند تريوس

AbOnOrA 06-04-2013 08:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yehiayasser (المشاركة 868490)

الكيا كارينز سحبها مش حلو خالص
التيوتا افانزا معقولة بس قطع غيارها غالية
اللوجان افضل سحب وقطع غيارها معقولة
وممكن لو زودت المبلغ تفكر كمان فى الدايهاتسو جراند تريوس

AbOnOrA 06-04-2013 09:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lolyta (المشاركة 867372)
بسال على الافيو 2013 مانيوال تعرفو اية عنها وكمان محتاج اركبلها حساسات خلفية وكاميرا هينفع مع تابلوة الافيو ولا اية ؟؟؟؟؟؟؟

شوف قسم الشيفرولية هتلاقى مواضيع شامله عن الافيو مميزات وعيوب وكل حاجة عنها
وبالنسبة للسينسورز ممكن تركبها عادى مفيش مشاكل

الساعة الآن 06:54 AM.