مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   مقارنات (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=174)
-   -   محتار بين عربيتين زيرو او مستعمل ومش عارف تجيب ايه ادخل وانا هقرنلك مبينهم مقارنه شامله صور واسعار ومواصفات ورايي الشخصى (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=82946)

sindirilla 31-03-2012 06:47 PM

رد: محتار بين عربيتين زيرو او مستعمل ومش عارف تجيب ايه ادخل وانا هقرنلك مبينهم مقارنه شامله صور واسعار ومواصفات ورايي الشخصى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أيهما أفضل رينو لوجان ولا بروتون جين 2 ولا أفيو ..زيروووو.......؟؟؟؟؟
من حيث السحب والعزم والبنزين وتوافر قطع الغيار والثبات والكماليات ؟؟؟

bebo382 31-03-2012 11:16 PM

رد: محتار بين عربيتين زيرو او مستعمل ومش عارف تجيب ايه ادخل وانا هقرنلك مبينهم مقارنه شامله صور واسعار ومواصفات ورايي الشخصى

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sindirilla (المشاركة 644190)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أيهما أفضل رينو لوجان ولا بروتون جين 2 ولا أفيو ..زيروووو.......؟؟؟؟؟
من حيث السحب والعزم والبنزين وتوافر قطع الغيار والثبات والكماليات ؟؟؟

الافيو سحبها وحش اوي

MOHAMED SEIAG 01-04-2012 12:01 AM

أولا السلام عليكم يا جماعة انا جاى ليا عرض جامد والتنفيذ أخره منتصف الأسبوع فياريت الإفادة ضرورى والرد السريع
أنا كنت ناوى خلاص فعلا على الأكسنت RB ودلوقتى فيه خصم كويس على شيفروليه كروز حوالى 10000 ج
ممكن رأيك فى العربيتين دول والكروز أخص من حيث التسارع وإستهلاك والثبات على السرعات العالية البنزين و الوكيل وقطع الغيار وإعادة البيع وفى المطبات والإضافات الداخلية والأوبشن الزيادة والسرعات العالية
ياريت الرد سريعا جدا عشان مايضيعش الخصم
وشكرا على كل اللى هيرد مسبقا

ROSE4U:fun_36_3_16[1]:

روبرت مجدي 01-04-2012 01:09 PM

مجهود رائع مشكرو عيه:Wkiss5:
لو ممكن مقارنة بين اللوجان و الساجا
لأنى :shyy:

Djmixtech 01-04-2012 03:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد اشرف (المشاركة 643553)
محتار بين عربيتين زيرو او مستعمل ومش عارف تجيب ايه تدخل وانا هقرنلك مبينهم مقارنه شامله صور واسعار ومواصفات ورايي الشخصى مهما كانت العربيتين هقرنلك مبينهم فى الموضوع ده الموضوع ده هيكون مفيد للكل للى محتار مبين عربيتين وانا منتظر الردود

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة انا محتار جدا جدا جدا في الاختيار ما بين تلات عربيات ومش عارف اعمل اية والعربيات هي كالاتي :1 موتسيبيشي لانسر بومه 2012
2 موتسيبيشي لانسر قرش 2012
3 بيجو 408 2012
ملحوظة هامة: انا استخدامي للعربية هيبقى مشاوير سفر وساعات طرق مكسره يعنى انا قصدى عايز عربية امان قوي وكمان تكون عالية من علي الارض الى حد ما وتكون حمالة قاسيية ياريت تفيدني

الساعة الآن 08:33 PM.