مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   A 113 (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=188)
-   -   عندى مشاكل في A113 وعايزلها حل (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=45630)

saasaa29 14-01-2011 12:49 PM

عندى مشاكل في A113 وعايزلها حل

1 مرفق
يا جماعه انا فعلا زهقت من ساعت مجبت العربيه ديه وانا اتخنقت كل ميطلع فيها حاجاه وعملوه تتطلعى حاجه تانى مش عاريف افوق منها ولا حتى استمتع بيها انا فعلا زهقت
والايام ديه الى حصلى حجتين مش خطرين بس مستفزين اوى ومش عاريف اعمل فيهم ايه لو سمحت اى حد عندوه فكره وخلفيه عن الموضوع ده الى هقوله دلوقتى ياريت ميبخلش عليا عشان انا فعلا تعبت من كده مش معقول ده انا لسه عميل 10000 والله مش كده يعنى!!
1-دلوقتى بقا نزلت العربيه وركبيت وجيت ابتح العلبه الى فى التبلوه الى على اليمين فوق ديه مش عيزه تفتح خالص بقا وانا حاطط فيها حجات مهمه جدا ولازم اطلعها منه قبل يوم الثلاثاء ومش عارف اعمل ايه خبطت عليها واعدت افتح فيها مش رضيه خالص مش عارف اعمل ايه فعلا فيها حاجات مهمه جدا بجد سعدونى :shwt::shwt:
2-تانى حاجه بقا الى مش لقلها حال الابواب بتاعت العربيه ديه... اناكل ماجى اخوده مطب مش اكلوه علدى امشى عليه القى صوت فى الببان كانى راكب عربيه معفنه وضيعه قولت هروح التوكيل يعملوها مع العلم ان الباب اليمين مش بتاع السواق تقيل جدااااااااااااا ولازم ارزعوه عشان يقفل رومحت التوكيل بيعمول موضوع قفل الباب ده لفتره مؤقته وبيرجع تانى لكيم الصوت الى فى الببان ده لسه موجود مبيروحش قولت مش مشكله كع انوه مزعج
دلوقتى بقا مش لازم اخود مبط ممكن وانا ماشى كده عادى اسمع صوت فى الابواب كان فى حاجه مكسوره جوه الباب وببتحرك انا زهقت بجدا ايه القرف ده اوووووووف
يا جماعه سعدونى لو سمحت عشان انا خلااااااااااااااااااص:shw t:

odaoda 14-01-2011 12:53 PM

رد: الحقونىىىىىى انا فعلا زهقققققققققققت بقااااااا كفااااااااايه

صلى علنبى بس واستهدا بالله وكل حاجة هتتحل ان شاء الله
بس انت اقف على ايديهم فالتوكيل وشوف هما بيعملوا اية
هل بيصلحوا الخطأ ولا بيداروة
دى كل الفكرة
ولو لقتهم بيداروة
مش هوصيك تعمل فيهم ايةGIFT4U

saasaa29 14-01-2011 01:07 PM

منا زهقت انا مش فاضى اروح كل شويه التوكيل وياريت بيعملوه حاجه انا اخد العربيه من عندهوم كويسه الى حد ما ومفيش روبع ساعه ولا نص ساعه تلاقى كل حاجه رجعت تانى حاجه تقرف
وبعدين موضوع الصندوق الامامى ده انا اعمل ايه دلوقتى اروح التوكيل عشان يفتحوه ...ولا اعمل ااايه ياااااااااارب ؟؟؟

jonior 607 14-01-2011 01:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saasaa29 (المشاركة 334779)
منا زهقت انا مش فاضى اروح كل شويه التوكيل وياريت بيعملوه حاجه انا اخد العربيه من عندهوم كويسه الى حد ما ومفيش روبع ساعه ولا نص ساعه تلاقى كل حاجه رجعت تانى حاجه تقرف
وبعدين موضوع الصندوق الامامى ده انا اعمل ايه دلوقتى اروح التوكيل عشان يفتحوه ...ولا اعمل ااايه ياااااااااارب ؟؟؟

بص بعها و هات 516

BASSEM BESO 14-01-2011 02:46 PM

اهدى بس مش كده كل حاجه هتتحل بأذن الله بس اهدى بس عربيتك بجد حلوه ومفيهاش حاجه ياراجل دى واخده رقم 1 فى تقرير الأميك لسيارات ال1300 وتعالى على نفسك وفضى نفسك وروح التوكيل وهما هيحلوا كل حاجه بس مفيش حاجه تستاهل ده كله

الساعة الآن 11:18 AM.