مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   فيات FIAT (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=22)
-   -   متشكر جدا والله يا جماعة مفيش ولا واحد افدنى بنص كلمة (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=62520)

mohamed abdou 06-07-2011 02:43 AM

متشكر جدا والله يا جماعة مفيش ولا واحد افدنى بنص كلمة

والله يا جماعة مش عارف اشكر اعضاء المنتدى الكرام ازى مفيشى ولا واحد عبرنى باى كلام بقالى تلات ايام بقول يا جماعة الخير افدونى ساعدونى اخوكم عضو جديد فى المنتدى وهشترى عربية ريجاتا قوللى مميزتها طب عيبوها طب حتى رز بالبن اى حاجة وكأنى محدش شيفنى فى المنتدى انا مش عارف هو فعلا محدش شيفنى ولا انتو مبتسعدوش حد ولا المنتدى شغال لوحدة منغير ادراة ولا اية ....
يارايت حد يفدنى

ابوشروق 06-07-2011 02:58 AM

رد: متشكر جدا والله يا جماعة مفيش ولا واحد افدنى بنص كلمة

ليه بس كده الزعل ده كله حقك علينا متزعلش ROSE4U
والله شايفينك ومنور المنتدى كله
بس كذب من أفتى أكيد لو الواحد عنده معلومه عن الريجاته مش هيتأخرعليك وهى دى فكرة المنتدى ان أحنا نساعد بعض ونفيد بعض
أنا أسف مش هقدر أفيدك فى العربيه الريجاته لاكن عندى أقتراح ان حضرتك تتصفح قسم الفيات أكيد هتلاقى معلومات كتيرومواضيع خاصه بالريجاته
وربنا يوفقك فى الشراء والف الف مبروك مقدماROSE4U

Torn@doo 06-07-2011 03:02 AM

لية بس كدة ياعم احنا كلنا معاااك اهوة
تلاقى بس الناس مشفوش موضوعك او مشاركتك
كلنا هنا بنحاول نخدم بعض وانا ياسيدى معاااك اهوة مستنى حد يرد علينا يأما كدة او هنعتصم هنا ومش ماشيين غير لما حد يرد علينا
ههههههههههههههههههههه هههههههههههههه
اظن مفيش بعد كدة كلام وبالنسبة للريجاتا انا بصراحة مش هفيدك او هقولك معلومة غلط فبلاش اقول احسن ومن قال لا اعلم فقد افتى
المهم قولى رايك ف موضوع الاعتصام دة ولو وصلت نشيل مشررف القسم نشيلة ياباشا
تقبل مروووووووورى وتحياتى لك
هروح اجيب سجاير وراجعلك عشان نعتصم
:10FEE3~1106:

ايمن عبدالحميد 06-07-2011 03:05 AM

الريجاتا عربية ناعمة ولذيذة ، لكن ضعيفة وقطع غيارها رخمة وغالية وبالذات الكربراتير واصحابى اللى عندهم ريجاتا بيدللوا عليها يا ولداة علشان يخلصوا منها ، والله لو 28 احسن منها وبعدين هتشتريها بكام هتسمع 20 ، 22 وهيقولوا فبريكة وزيرو واصحابها مسمعوش فيها 15 حتى ، نصيحة شوف حاجة تانية ، ومش عاوز اقولك لادا لأنى لاداوى قديم احسن تفتكر ان القرد فى عين امة فرارى ولا حاجة هههههههه
دور على حاجة ساعة ما تحب تبيع تبيع فى نفس اليوم ، وزى ولاد السوق ما بيقولوا قبل ما تشترى بيع:Wkiss5:

mohamed abdou 06-07-2011 03:06 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوشروق (المشاركة 471016)
ليه بس كده الزعل ده كله حقك علينا متزعلش ROSE4U
والله شايفينك ومنور المنتدى كله
بس كذب من أفتى أكيد لو الواحد عنده معلومه عن الريجاته مش هيتأخرعليك وهى دى فكرة المنتدى ان أحنا نساعد بعض ونفيد بعض
أنا أسف مش هقدر أفيدك فى العربيه الريجاته لاكن عندى أقتراح ان حضرتك تتصفح قسم الفيات أكيد هتلاقى معلومات كتيرومواضيع خاصه بالريجاته
وربنا يوفقك فى الشراء والف الف مبروك مقدماROSE4U

متشكر جدا ياابوشروق والله انت حسستنى انى مش عايش فى الصحرا الف شكرعلى الرد الجميل:Wkiss5:

الساعة الآن 03:59 AM.