مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=128)
-   -   كل مايخص السياره السياره ايمجراند 7 (emgrand7) الصينيه الجديده والسعرمفاجأه بضمان غبور (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=100625)

عصام الجارحي 05-11-2012 03:05 PM

رد: كل مايخص السياره السياره ايمجراند 7 (emgrand7) الصينيه الجديده والسعرمفاجأه بضمان غبور

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد دعباس (المشاركة 790962)
الحمد لله تم اضافه الشركه فرع القاهر الى قائمه الموزعين المعتمدين لدى غبور للسياره جيلى وتم استلام سياره اخرى للعرض بالقاهر
:danceW7::danceW7::danceW 7::danceW7::danceW7:

تمام جدا
ياريت تييجي بقي تمسك انت المعرض اللي في القاهرة
علشان تقرب شوية مننا

احمد دعباس 05-11-2012 07:20 PM

رد: كل مايخص السياره السياره ايمجراند 7 (emgrand7) الصينيه الجديده والسعرمفاجأه بضمان غبور

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdelrahman kamel (المشاركة 791056)
هل فى وكيل لغبور فى سوهاج عشان أحجز العربية لو نويت باذن الله

بصراحه مش عارف مين فى سوهاج لكن حضرتك اتصل على الرقم ده واسال عليه هيقول لحضرتك 16744

احمد دعباس 05-11-2012 07:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عصام الجارحي (المشاركة 791060)
تمام جدا
ياريت تييجي بقي تمسك انت المعرض اللي في القاهرة
علشان تقرب شوية مننا

ياااااااااااااااااااااااا ااااريت والله ابقى معاكم هناك
ربنا يباركلك استاذ عصام الناس هناك والله احسن واكثر احتراما اللى عايز اى حاجه من القاهرة يتفرج يشترى اى حاجه يكلمنى وانا اديلوه عنوان المعرض هناك وتليفون زميل هناك يكلمه ويقوله انه من طرفى وان شاء الله يعمل معاه اكتر من اللى انا هعمله

م/عوض فتوح 07-11-2012 01:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد دعباس (المشاركة 791291)
ياااااااااااااااااااااااا ااااريت والله ابقى معاكم هناك
ربنا يباركلك استاذ عصام الناس هناك والله احسن واكثر احتراما اللى عايز اى حاجه من القاهرة يتفرج يشترى اى حاجه يكلمنى وانا اديلوه عنوان المعرض هناك وتليفون زميل هناك يكلمه ويقوله انه من طرفى وان شاء الله يعمل معاه اكتر من اللى انا هعمله

انت فعلاً إنسان محترم ياأستاذ أحمد دعباس وانا شاكر ليك اوى مهجودك معايا رغم انك لم ترانى وانا الحمد لله أخذت القرار بعد الأستخاره وتعاقدت على هيونداى فيرنا أوتوماتيك وان شاء الله هاستلمها أخر الشهر الجارى
وسؤالى لحضرتك هنا هل هناك ماتنصحنى به عند أستلام السياره من المعرض؟
تحياتى لك

احمد دعباس 07-11-2012 10:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م/عوض فتوح (المشاركة 792255)
انت فعلاً إنسان محترم ياأستاذ أحمد دعباس وانا شاكر ليك اوى مهجودك معايا رغم انك لم ترانى وانا الحمد لله أخذت القرار بعد الأستخاره وتعاقدت على هيونداى فيرنا أوتوماتيك وان شاء الله هاستلمها أخر الشهر الجارى
وسؤالى لحضرتك هنا هل هناك ماتنصحنى به عند أستلام السياره من المعرض؟
تحياتى لك

الف الف شكر ياباشا والف الف الف مبروك لحضرتك وربنا يباركلك فيها كنت قلى وكنت جبتهالك برده الشركه معاه توكيلهيونداى برده والف الف مبروك مره تانيه
وشهاده حضرتك وسام على صدرى اعتز بيه

بالنسبه لاستلام العربيه
لو حاجز من موزع معتمد او من غبور نفسه استلم وانتا مطمن مجرد نظره على العربيه والبويه بتعتها بس ان مفيهاش خربيش بس
بالنسبه للشركات الاخرى لازم تفلى العربيه وانتا بتستلم والبويه وحوض الموتور وكل حاجه فيها منعا لبعض ملاعبات بيعملوها التجار احيانا وبعض الشركات اللى مش معتمده من غبور

وياريت تكلمنى بعد اذنك اعرف حضرتك بس جبتها بكام

الساعة الآن 12:19 AM.