مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   مقارنات (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=174)
-   -   حد يفيدني يا شباب , البرادو ولا الباثفندر (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=20395)

homosh 20-02-2010 10:28 AM

رد: حد يفيدني يا شباب , البرادو ولا الباثفندر

كده أنا دخلت مع تمن العربيه في مليون الا حاجات بسيطه والعمليه بالشكل ده فعلا هتوسع مني واحد صاحبي اقترح عليا اني اغير عربيتي هنا بحاجه مستعمله نضيفه مش لازم زيرو واجيب زيرو من مصر علطول ولو هنزل عربيه زيرو يبقي اوكتافيا A5 أو مرسيدس c الجديده ال1600 بصراحه الفكره عجبتني واقتنعت بيها الي حد كبير وربنا يسهل قريبا هقولكو علي اخر الاخبار :HAPPY_~211:
متشكر جدا لكل الاعضاء اللي دخلو وشاركو واللي دخلو ومشاركوشptmnlo123per122

bmkbmk 20-02-2010 11:38 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة homosh (المشاركة 138075)
كده أنا دخلت مع تمن العربيه في مليون الا حاجات بسيطه والعمليه بالشكل ده فعلا هتوسع مني واحد صاحبي اقترح عليا اني اغير عربيتي هنا بحاجه مستعمله نضيفه مش لازم زيرو واجيب زيرو من مصر علطول ولو هنزل عربيه زيرو يبقي اوكتافيا A5 أو مرسيدس c الجديده ال1600 بصراحه الفكره عجبتني واقتنعت بيها الي حد كبير وربنا يسهل قريبا هقولكو علي اخر الاخبار :HAPPY_~211:

انت كدة جبت من الاخر يا باشا
اى عربية نظيفة (المانى يعنى :) ) بس ماتزيدة عن 1600 سى سى

homosh 20-02-2010 07:04 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk (المشاركة 138086)
انت كدة جبت من الاخر يا باشا
اى عربية نظيفة (المانى يعنى :) ) بس ماتزيدة عن 1600 سى سى

متشكر يا كيمو علي نصايحك الغاليه والله اني كسبت كتيييييييييير أوي من يوم ما عملت ريجست عالمنتدي ptmnlo123per122

horas3000 21-02-2010 04:25 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة homosh (المشاركة 138075)

عين العقل يا زعيم
انا كنت عايز اقولك كده من الاول بس ترددت بصراحة
و هقولك كمان متجبش عربية من برة اصلا هات من مصر و اخلص لانها مش هتفرق كتير و مش هينوبك الا وجع الدماغ
و المثل بيقولك اسال مجرب و انا مجرب و عارف

homosh 21-02-2010 08:42 AM

تسلم يا رب يا أستاذ شريف وربنا يسهل مبدأيا أغير العربيه اللي معايا الاول في قطر وبعد كده لما ميعاد الأجازه يقرب أكون أخدت قرار إني هعمل إيه بالظبط ptmnlo123per1127
دا انتا شكلك اتبهدلت فعلا في تنزيل عربيه مصر واضح إنها إجراءات مقرفه بجد والواحد بيبقي نازل يادوب عايز يلحق كل دقيقه من الاجازه ومبيبقاش طايق اصلا اي حاجه تعطلو ptmnlo123per1116 منكم نستفيد طبعا يا استاذ شريف .

الساعة الآن 08:35 PM.