مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   الصينى العام (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   الحسن لقطع غيار السيارات الصينية (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=50572)

محمد الحسن 30-03-2011 07:09 PM

رد: الحسن لقطع غيار السيارات الصينية

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO (المشاركة 385871)
شكر خاص جدا للأستاذ محمد حسن على مجهوده الكبير والواضح وفعلا قريب جدا هحتاج حاجات من عندكم بس ياريت توضيح اكتر للطريق

صقر قريش المعادي علي طريق الاوتوستراد اسئل علي العالمية لانقاذ السيارات او مركز ار اس جروب هيونداي انا امام مركز هيونداي مباشرا

محمد الحسن 30-03-2011 07:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samehsalem (المشاركة 385731)
انا معايا m11 وكنت عاوز اعرف التيل الخلفي موجود ولا لا وكمان التيل الامامي سعره كام ونوعه ايه بعد اذنك.....

موجود التيل و ان شاء سعره هئولهولك غدا و اذا سمحت ممكن تكلمي في التليفون

محمد الحسن 30-03-2011 07:17 PM

الي كل الاعضاء الكرام المحترمين سأظل اجاوب علي استفسراتكم في اي شيء و لكن معرفة الاسعار و التشهير بها هكذا يضر بي ضرر بليغ و لا يجب اشهار اسعاري هكذا و لكن انا كنت ارد علي رغبتكم فا اذا سمحتم من يريد ان يعرف سعر اي شيء يتفضل مكرما بأتصال بسيط و سأجاوب عليه او يشرفني بزياره و لكم جزيل الشكر و الاحترام
و الله المستعان

walidelwahsh 30-03-2011 09:40 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد الحسن (المشاركة 383861)
شكرا علي الترحيب يا باشا
انا عندي كل حاجة الشيري ان شاء الله بس قول لي هي شيري ايه عشان شيري كوين دا اسم الشركة المنتجه مش الموديل و في 2 موديل بالشكل اللي انت بتوصفه دا هي (A11-or-A15)

اولا اشكر حضرتك على الرد وانا اسف اني ماشوفتوش ساعتها لظروف خاصة بس اشكرك جدا على ردك
العربية اللي شبها اوي هي A11 حتى نفس دراع الاشارة والزرار الاحمر وعلى فكرة انا كمان عايز حاجات تانية بس حاحاول اخد اجازة واجيلك بس ياريت تديني وصف سهل لاني هاجيلك من عين شمس ان شاء الله

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد الحسن (المشاركة 384124)
بالنسبه لزراع الاشاره وليد باشا هو عامل 120 جنيه اصلي شيري و دا سعر خاص جدا و ربي هو العالم

التفاصيل مش مهمة ربنا يجازيك خير وربنا يسهل ححاول اتصل بيك برضة لما اقدر اخد الاجازة عشان اجيلك في اليوم دا وربنا يقدم اللي فية الخير

محمد الحسن 01-04-2011 09:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidelwahsh (المشاركة 386226)
اولا اشكر حضرتك على الرد وانا اسف اني ماشوفتوش ساعتها لظروف خاصة بس اشكرك جدا على ردك
العربية اللي شبها اوي هي A11 حتى نفس دراع الاشارة والزرار الاحمر وعلى فكرة انا كمان عايز حاجات تانية بس حاحاول اخد اجازة واجيلك بس ياريت تديني وصف سهل لاني هاجيلك من عين شمس ان شاء الله

التفاصيل مش مهمة ربنا يجازيك خير وربنا يسهل ححاول اتصل بيك برضة لما اقدر اخد الاجازة عشان اجيلك في اليوم دا وربنا يقدم اللي فية الخير

وليد باشا اسف علي التأخير في الرد و لكن سامحني هذا لأنشغالي العنوان يا فندم انا كاتبتو كذا مرة بالتفصيل و الشرح اكثر من مره في المشركات تفضل مكرما انظر فوق و ستجده ان شاء الله و لك جزيل الشكر و الله المستعان

الساعة الآن 03:12 PM.