مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   الصينى العام (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   الحسن لقطع غيار السيارات الصينية (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=50572)

ahmed2801 28-03-2011 12:30 PM

رد: الحسن لقطع غيار السيارات الصينية

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد الحسن (المشاركة 383700)
طبعا ممكن بس انت عارف السياره تحتوي علي أكثر من 7000 قطعه و انا لم احصرهم كلهم او اوفرهم و لكن انا أشتهر بتوفير القطع النادرة التي لا تتوفر في السوق و من يريد معرفه اي شيء يتفضل مكرما و سوف اجيب في الحال

بعد إذن حضرتك يا أستاذ/محمد - مفيش فرع شرق القاهرة مدينة نصر - مصر الجديدة - المطرية - السؤال بقى عن مساعدين الشنطة شيرى A11 2007 وهل ليها شبكة سقف او شبكة شنطة او اى اختراع لحمل الشنط وشكرا لاهتمام حضرتك

محمد الحسن 28-03-2011 02:23 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد الحسن (المشاركة 383861)
شكرا علي الترحيب يا باشا
انا عندي كل حاجة الشيري ان شاء الله بس قول لي هي شيري ايه عشان شيري كوين دا اسم الشركة المنتجه مش الموديل و في 2 موديل بالشكل اللي انت بتوصفه دا هي (A11-or-A15)

بالنسبه لزراع الاشاره وليد باشا هو عامل 120 جنيه اصلي شيري و دا سعر خاص جدا و ربي هو العالم

محمد الحسن 28-03-2011 02:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حازم فخرى (المشاركة 384050)
شكرا على إهتمامك بملاك الصيني

أولا كنت عايز أعرف ليك فرع في فيصل .. لأنه فيه واحد فاتح هنال إسمه محمد حسن وعنده قطع غيار صيني ولا دا تشابه أسماء

ثانيا أنا عندي سبرانزا A620 موديل 2007 مستعملة وإشتريتها منذ ثلاثة شهور ومحتاج ذراع الإشارة والأنوار يا ترى عندك وبكام

ثالثا لمبة الإير باج منورة علطول ورحت التوكيل بتاع first Car ومعرفوش يطفو اللمبة .. يا ترى عندك حل للموضوع ده

رابعا فتحة السقف كانت شغالة تمام لحد ما إبني الصغير كان بيحاول يطلع رأسة من الفتحة وفي نفس الوقت بسحب المفتاح من الكونتاكت وساعتها الفتحة بتقفل أوتوماتيك فخبططت في رأسة ووقفت مكانها ولم تقفل ثانيا إلا لما شديتها بإيدي وإكتشفت بعد كدة إن في بوز بيركب في الجانب الأيمن خرج من مكانه .. ياترى عندك حل

خامسا شاشات ال VCD المركبة في الرأس ساعات بتعلق ومتجبش إشارة وتقريبا حد من العيال دخل الزراير جوة فلم تصبح بارزة .. عندك حد بيفهم في الشاشات

ولك جزيل الشكر .. والسلام ختام

سوقسوق

بالنسبه لمحل فيصل هو ليس له اي علاقة بي انه تشابه لا اكثر :) و بالنسبه للمبه الاير باج و الشاشات هذا يحتاج جهاز كمبيوتر كشف أعطال و هو بيعملها فيكس و أن شاء الله بتتصلح و الجهاز موجود عندي و بالنسبه لفتحت السقف تصلحها ممكن تتفضل مكرما بزيارتنا و انا عندي ناس متخصيصن في هذا و نصيحة مني متركبش عيالك العربيه اكتر من كده :) الخسائر كثيره
انا بهزر طبعا و ربنا يعينك و يقويك و لو عايز اي صيانه انا عندي ميكانيكي من التوكيل متخصص اسبرانزا بس و بصراحه فاهم جدا لو حبيت ,,,, زراع الاشاره موجود و ممكن تكلمني باليل لأن مش فاكر السعر دلوقتي

محمد الحسن 28-03-2011 02:43 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed2801 (المشاركة 384079)
بعد إذن حضرتك يا أستاذ/محمد - مفيش فرع شرق القاهرة مدينة نصر - مصر الجديدة - المطرية - السؤال بقى عن مساعدين الشنطة شيرى A11 2007 وهل ليها شبكة سقف او شبكة شنطة او اى اختراع لحمل الشنط وشكرا لاهتمام حضرتك

موضوع الحاملات دا يا باشا محتاج حد بتاع كماليات و هذا متوفر جدا في كل المناطق التي انت تستفسر عنها بالنسبه لي انا موجود عندي قطع غيار الداخليه و الخارجيه و ليس الكماليات و الله المستعان

aboelesaad 28-03-2011 04:18 PM

والله مشكور علي مجهودك

بس كان ليا استفسار

انا عربيتي m11 وكنت عايز اعملها فتحه سقف سعرها عندك كام ؟؟؟؟
ولو عايز اعملها مكشوفه وسقف هيدروليك تتكلف كام عندك ؟؟؟

ولك جزيل الشكر

الساعة الآن 02:12 AM.