مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   كيا KIA (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=38)
-   -   الله يحرقهم كلهم ! (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=19860)

Bendary 07-02-2010 11:34 AM

رد: الله يحرقهم كلهم !

معلش يادكتور - ربنا معاك
اكيد حاجه تحرق الدم حتى لو العربيه مش جديده
بس هنقول ايه على ناس ماعندهاش ضمير ولا ذوق ولا دين كمان .
انا كمان حصل معايا نفس الموقف بس ايه حاجه أخر روقان
انا مكان شغلى فى ش مراد بالجيزة - واركن سيارتى فى ش الكورنيش وطبعا كلكم عارفين ش الكورنيش بالليل بيبقى مليان حبيبه - ولأن الحكومة مش عامله كراسى ودكك كفايه - طبعا الحبيبه بيقعدوا على العربيات المركونه خاصة العربيات اللى تحت الشجر او بعيد عن اعمدة النور
انا بقى لقيت واحد من اياهم كاتب لحبيبته رقم موبايله بمسمار على كبوت العربيه ---- تصوروا !!!!!! حاجه تغيظ مش كده
المهم انى حاولت اطلبه عشان اعبر له عن حبى الشديد لكن ابن ال...... ماردش ابدا

حسبنا الله ونعم الوكيل

sam ram 07-02-2010 07:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bendary (المشاركة 131850)
معلش يادكتور - ربنا معاك
اكيد حاجه تحرق الدم حتى لو العربيه مش جديده
بس هنقول ايه على ناس ماعندهاش ضمير ولا ذوق ولا دين كمان .
انا كمان حصل معايا نفس الموقف بس ايه حاجه أخر روقان
انا مكان شغلى فى ش مراد بالجيزة - واركن سيارتى فى ش الكورنيش وطبعا كلكم عارفين ش الكورنيش بالليل بيبقى مليان حبيبه - ولأن الحكومة مش عامله كراسى ودكك كفايه - طبعا الحبيبه بيقعدوا على العربيات المركونه خاصة العربيات اللى تحت الشجر او بعيد عن اعمدة النور
انا بقى لقيت واحد من اياهم كاتب لحبيبته رقم موبايله بمسمار على كبوت العربيه ---- تصوروا !!!!!! حاجه تغيظ مش كده
المهم انى حاولت اطلبه عشان اعبر له عن حبى الشديد لكن ابن ال...... ماردش ابدا

حسبنا الله ونعم الوكيل

هاتلي نمره ابن ال××× ده .... لأن لعبه السيجا المرسومه على الكبوت كانت تقريبا في نفس المكان ادام برج فرست على بعد خطوتين من البرجولا الخشب ... شكله نفس الحبيب كان بيقضيها تسالي لغايه ما المزه تيجي ولما شافته بيلعب سيجا زعلت منه قام شاطب عليهاptmnlo123per195
احنا نتفق سوا ونروح هناك و نشوف اللي قاعدين على الكورنيش و نطلب النمره واللي موبايله يرن بيقى داعياله وحيشوف النجوم صبح وليل ... وحيبقى اخر دور سيجا يلعبه في حياته ptmnlo123per1116

mido@lord 07-02-2010 08:32 PM

يا جماعا هو الceratoليها cover ؟
لو حد يعرف بيتباع فين يدليني ؟ مع العلم اني ساكن في مدينة نصر
جزاكم الله خيرا

Dr. Bolbolan 07-02-2010 08:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram (المشاركة 131995)
هاتلي نمره ابن ال××× ده .... لأن لعبه السيجا المرسومه على الكبوت كانت تقريبا في نفس المكان ادام برج فرست على بعد خطوتين من البرجولا الخشب ... شكله نفس الحبيب كان بيقضيها تسالي لغايه ما المزه تيجي ولما شافته بيلعب سيجا زعلت منه قام شاطب عليهاptmnlo123per195
احنا نتفق سوا ونروح هناك و نشوف اللي قاعدين على الكورنيش و نطلب النمره واللي موبايله يرن بيقى داعياله وحيشوف النجوم صبح وليل ... وحيبقى اخر دور سيجا يلعبه في حياته ptmnlo123per1116

طب اوعى الحكومه بتاعتك تشوف المشاركه دى ؟؟ ptmnlo123per1106 نعم نعم يالدلعدى ؟؟ وانت ايه اللى وداك هناك ؟
يا ما تحت السواهى سام رام !! :HAPPY_~211:

Dr. Bolbolan :bat_467:

sam ram 07-02-2010 09:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan (المشاركة 132026)
طب اوعى الحكومه بتاعتك تشوف المشاركه دى ؟؟ ptmnlo123per1106 نعم نعم يالدلعدى ؟؟ وانت ايه اللى وداك هناك ؟
يا ما تحت السواهى سام رام !! :HAPPY_~211:

Dr. Bolbolan :bat_467:

لا متقلقش يا دكتور .... كنت هناك في الشغل ptmnlo123per1127
وبعدين انا شغلي ملوش مكان ثابت ... يعني ممكن كل شويه انزل في حته شكل و لا حدش يقدر يقولي تلت التلاته كام ...
ولا حتى الحكومه :HAPPY_~211:

الساعة الآن 08:22 AM.