مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   اﻷنشطة و المقابلات و التعارف (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=96)
-   -   مقابلة الجمعه 26/11/2010 تحت رعاية الاستاذ ( هشام باهي ) (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=40337)

hazem_khidr 30-11-2010 06:47 PM

رد: مقابلة الجمعه 26/11/2010 تحت رعاية الاستاذ ( هشام باهي )

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة (المشاركة 296628)
خيانة ليه ؟؟ وضحكنا عليك ليه ؟؟؟ انت حظك اصلا حلو انك سألت هشام عن بنزينة بتبيع بنزين 80 وانا جنبه
لانى قلت له / يسالك انت فين
فقلت/ عديت السادات
راجعت الطريق فى دماغى وقلت له على بنزينة مدخل ال 71 هو انت فاكر حد هيقوللك المعلومة دى الا واحد يكون خط (بضم الخاء )الصحراء
وانا كان نفسى اسعد بيكو والله بس ظروف العمل اخرتنى شوية لكن جيت وكويس انى حاولت وانا من النوع اللى بيحاول حتى ولو عنده امل 1 %
ووالله كروسير قال لى ياتلحق يامتلحقش خلانى جاى اجرى بسرعة 160 على الدايرى ولما ملقيتش حد
قررت ان جميع انواع الرادارات اللى لقطت العربية هيدفع هو غراماتها
غصب عنه مش بمزاجه
لكن وائل كسل (اقوال لا أفعال / أبو نورا سابقا وحاليا برضه ) ده رأى سومو وانا أؤيده
وحازم خضر كسل ويبدو انه هينضم الى جروب أقوال لا أفعال مع انه عطاط زى حالاتى لكن يظهر المنافيستو بتاعه دلوقت داخل المدينه .أو عجز......... ههههههههههههههههه

الدهن في العتاقي يا خالد باشا:)
انا لسه شباب و علي استعداد اسافر اي مكان لكن فعلا بيحصل لي ظروف غريبه
عموما ان شاء الله المره الجايه اكون معاكم جميعا

الزعيم2 30-11-2010 10:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة (المشاركة 299184)
يعنى هو بيكلمك تقوم تلخبط فيا وبعدين تقول أسف
مش عجيبة شوية دى
اختشى .... عيب
عموما هعديها وهعتبرك اخويا الصغيرومتقصدش

ده شرف ليا يا عم خالد ان اكون اخوك الصغير بس انا مقصدش انى ازعلك
على العموم حقك عليا , انا اسف مره تانيه يارب تكون مرضى كده

corsair 30-11-2010 10:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali (المشاركة 297601)
امسك اهو اعترف بنفسه من غير ما حد يضربه
ههههههههههههههههههههههههه هه

يا ابني بلاش انتا مانتا شغال تباع علي النيفا ومقولناش حاجه ههههههههههههههه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali (المشاركة 297603)
وانا مالى انا بحب كل الاعضاء وانت اولهم و مقدرش الاقى حد عاوز حاجه و مردش عليه

لا والله خدوم من يومك يا كرمله هههههههههههههههههههههههه لازم ترد علي كل كلمه تخصني ما انا عارفك تباع قديم ههههههههههههههههه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali (المشاركة 297607)
انا برده الى كونت واكل لحمه ول انت الىHUUM اكلت كباب لوحدك HUUMو كبس على مروحك

حرام عليك طفحتني اللقمه اللي كلتها انا مش عارف ايه اللي خلاني انسحب من لساني واقول انا كنت فين بس

corsair 30-11-2010 10:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali (المشاركة 297611)
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههه
ضحكتنى اوى انت فى المشاركه دى يا راجل و حيات كرشك هم كانو بيهزرو معاك بس امال ليه قولت لباقى عائله ممدوح هو انا جيبكم على شان تضحكو عليه بس
ها افتكرت ول اكمل باقى الى حصل444546
ههههههههههههههههههههههههه ههه

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههه

مش هقدر اقول غير الله يفضحك يا بعيد روح قاعدلي علي كل كلمه بقولها شغل ريكورد ليا عمال بتسجلي كل كلمه بقولها وبعدين ولاد خالي اول ناس هتبعني ديه علتي وانا عارفها هههههههههههههههههههههههه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد (المشاركة 298123)
ياجماعه انتوا كلكم ملمومين عليه كده لييييييه ؟ الراجل دا حبيبنا واحنا كلنا مانقدرش نتخيل يوم من غير كورسير مايكون معانا فيه وان شاء الله ربنا يزيدنا محبه لبعضنا .
معلش يابوحميد بأه خليك انت الكبير وتحمل اخواتك . ههههههههههههههههههه
بس صحيح يا كورسير : ايه حكاية خط اكتوبر - الهرم دى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟444546

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه

فرحتني في اول كلامك يا عم سيف وقولت اول واحد يدافع عني في المنتدي وصدمتني في السؤال الاخير بتاعك ههههههههههههههههههههههههه

دول ناس فاضيه مورهاش حاجه كرهوني في اللون الابيض اكتر ما انا كاره اساسا بس هنعمل ايه خليهم يفرحولهم يومين لحد اما اغير لونها اما نشوف اخرتها معاهم ايه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO (المشاركة 298184)
ههههههههههههههههه انضم لينا استاذ سيف تلاقيه هيرد دلوقتى يااستاذ سيف ويتريق كالعاده مع اننا بنكلم فى مصلحته بدل ماهو شغال اكتوبر -الهرم نخليه اكتوبر- تحريرهههههههههههههههه حبيب قلبى والله ياكورسير بس معلش بأه

طبعا يا بسوم انتا قاعد تلم زباين مش قولتلك سواق ابيض واسود قديم ههههههههههههههههههههههه

corsair 30-11-2010 10:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد (المشاركة 298209)
لأ باقولك ايه يعم انت . انا مش قدكم . انا رايح انام شويه عشان باسهر هنا بالليل . وطلعونى من اللعبه دى أحسن اتفرم فى النص . انا كفايه عليا اقرا واضحك بس من بعيد لبعيد . وانتم كلكم حبايبى جدا والله .

يا عم سيف حضرتك بالذات انا مديلك الضوء الاخضر في الكلام ده حضرتك حبيبي من ايام الجيزة ههههههههههههههههههههههههه هههههه

يا باشا ولا يهمك وربنا يفرح قلبك دايما

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bahi (المشاركة 298951)
عايزين كلنا ان شاء الله نتقابل ونروح نشجع نور بيجو فى أوتو كروس أستاد القاهرة بربطة المعلم كدة بأذن الله.

انا معاك يا استاذ هشام بس اهم حاجه يكون بعد المغرب مش هقدر اهرب تاني من الشغل انا حمدت ربنا ان موضوع تسريب الغاز ده عدي عليهم ههههههههههههههه

الساعة الآن 10:43 AM.