مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   اﻷنشطة و المقابلات و التعارف (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=96)
-   -   مقابلة الجمعه 26/11/2010 تحت رعاية الاستاذ ( هشام باهي ) (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=40337)

Bahi 28-11-2010 08:09 AM

رد: مقابلة الجمعه 26/11/2010 تحت رعاية الاستاذ ( هشام باهي )

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarsami2009 (المشاركة 297295)
حضرتك هيا دى مقابله تانيه ولا حضرتك بتكلم على بتاعت الاسبوع اللى فات
يا رب تكون وحده تانيه عشان انا بجد نفسى اتعرف على اعضاء المنتدى المحترمين

دة أنا نفسى فى مقابلة كل يوم يا عمر بك ومستعد دائما

corsair 28-11-2010 12:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 (المشاركة 295851)
حمد لله على السلامة يا كريم مفيش اى حاجة حصلت فى عربية كورسير

انا عارفك هتموت والعربية تتروق علي العموم انا اللي هروقلك عربيتك بس اما تيجيلي برجليك عندي هههههههههههههههههههههههه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali (المشاركة 295867)
ما هو المره دى محصلش حاجه للعربيه لكن للاسف حصل فيه هو المره دى
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههه

هو ايه اللي حصل فيا يا عم الكتف انتا شكلك كنت بتحلم او واكل لقمة تقيله او الحج مديك علقة قبل مشوار المقابلة هههههههههههههههههههههه

corsair 28-11-2010 12:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد زكي (المشاركة 295902)
اكيد يا بدر هتتكرر تاني ان شاء الله بجد ان نفسي نتقابل كل اسبوع ولو ااقل من كده يكون احسن فعلا كان يوم جامد جدا .
وبلاش نتكلم علي محل الاسلحه الي اتفتح علي كورسير ههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه

يا ابني عيب عليك انتا بتكلم واحد كان اساسا بيلعب بالاسلحه ديه في سنه من السنين بصباع رجله الصغير

اللي انتا متعرفهوش اني كنت بطل القاهره في الكونغ فو شو بس الكلام ده من 10 سنين يعني دلوقتي مبعرفش اكح حتي فعلا الزمن غدار ههههههههههههههههههه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali (المشاركة 295908)
ايوه يا محمد انت كده فضحت الواد كده برده
ههههههههههههههههههههههههه ههه

يا معلم عيب عليك ده شغل تمثيل يا معلم

corsair 28-11-2010 12:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmohamed1975 (المشاركة 295944)
اكلم مين يا كيمو دا انا يدوب لو عرفت اكلم نفسي انا طلعت انا و احمد بدر على سبير كار و بعدين رجعت على حنة بنت عمي و يدوب داخل البيت و مش عارف كمان هعرف اصحي اروح اعمل الصيانة و لا ايه

انتا المفروض تروح تعمل صيانه ليك يا عموره علي الهد اللي اتهديته في اليوم ده اللي يكون في عونك وانا بجد كان نفسي اليوم ده ميخلصش علشان اللمه الجميلة ديه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد (المشاركة 295954)
باسم باشا وكورسير العزيز : بصراحه انا مش عارف الاقى كلام اقولهولكم . غير . . . متشكر . متشكر جدا لكم . على انى عرفتكم وقابلتكم . بجد حاسس النهارده ان لسه مصر فيها شباب كويسين . وبجد انا سعيد جدا بلقائى معاكم النهارده . يا أحلى واجدع شباب لأحلى منتدى .
ومره تانيه . شكرا ......

حبيب قلبي عم سيف والله من اجمل الشخصيات الجميلة المحترمة اللي اتعرفت عليها وجها لوجه وابن حضرتك اللي زي العسل اللي كان منورنا ولو انه روشني كل شويه عمال بيفتح ويقفل باب العربية ياجي 500 مره ههههههههههههههههههههههههه ه

ان شاء الله نتقابل علي خير في مقابلات جاية كتير وربنا يديم المحبة ما بينا

corsair 28-11-2010 12:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmohamed1975 (المشاركة 295957)
احمد باشا الف سلامة على العربية هتعمل ايه المؤمن دائما مصاب احنا كان نفسنا نتشرف بمعرفتك و بعدين انت داخل تدور على حبيبك بس و لا ايه هههههه انا بهدي النفوس ROSE4U

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه

اصل انتا يا عموره مش عارف ان احمد بدر ده حبيبي من ايام الجيزة هههههههههههههههههههه فانتا هتلاقيه عمال بيحاول يعرف اخباري اول باول ههههههههههههههههه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO (المشاركة 295965)
اية ياجماعة انتوا مش ملاحظين ان كروسير متكلمش لحد دلوقتى من ساعة ماوصلنا ياترى اية السبب ؟؟؟!! شكلها توصيلة 444546 هههههههه

يا جدع انتا بطل غلط وبعدين انا لو تاكسي ابيض فانتا لسه اسود قديم ابيض واسود ههههههههههههههههههههههههه ههه

وبعدين انا رجعت علي النوم عدل وصحيت علي الشغل ورجعت من الشغل كملت نوم ولسه صاحي دلوقتي

الساعة الآن 06:15 AM.