مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   سوق السيارات المصرية (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=147)
-   -   تجربتى مع تقسيط سيارة ومعرض شيرين كار (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=32036)

wael_khaled 12-08-2010 11:16 AM

رد: تجربتى مع تقسيط سيارة ومعرض شيرين كار

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Meemo The Beast (المشاركة 226373)
أستاذ أحمد
ليه ما تسألش عن ادارة حماية المستهلك انا مش فاكر هي تابعة لأيه بس معلوماتي ان فيه اجهزة رسمية لمثل هذه المشاكل و ربنا يوفقك

شكرا يا باشا على المشاركه بس احنا اتفقنا انى رسمى مليش عندهم حاجه

corsair 12-08-2010 11:31 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wael_khaled (المشاركة 226308)
شكرا جدا يا باشا على العزومة الجامده ديه - بس ابقى عرفنا تفاصيل فين وازاى وكده وانا ان شاء الله اجى لانى عايز اتعرف على الناس اللى فى المنتدى ده اكتر لانى فعلا معجب بيه جدا

يا جميل ديه مقابلة لاعضاء المنتدي في رمضان فطار جماعي كل واحد ليه حرية اختيار الاكل المفضل ليه وبالسعر اللي هو عايزه ومن اي مطعم هو عايزه الهدف في الاخر اننا نتقابل مع بعض

المقابلة ان شاء الله هتكون يوم الجمعه الموافق 20/8 في الربوة اللي في زهراء مدينة نصر اودام اكاديمية مبارك للشرطة

منتظرينك يا جميل واي استفسار ده رقم موبيلي ولازم ان شاء الله نشوفك في المقابلة ديه 0182321455 احمد ممدوح

تامين سيارات 13-08-2010 01:22 PM

السلام عليكم ولهى يا باشا انا راى انهم ولا هايدفعو ولا بتاع انت لو ليك كدة 5 او 6 من اصدقائك الجامدين و تطلب حقك اخدتة ماشى ما وافقوش دغدغ كام عربية

دول نصابين ولازم ليم من عقاب و اشد بكتير

wael_khaled 14-08-2010 11:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامين سيارات (المشاركة 227121)
السلام عليكم ولهى يا باشا انا راى انهم ولا هايدفعو ولا بتاع انت لو ليك كدة 5 او 6 من اصدقائك الجامدين و تطلب حقك اخدتة ماشى ما وافقوش دغدغ كام عربية

دول نصابين ولازم ليم من عقاب و اشد بكتير

شكرا يا باشا بس ده شغل بلطجه وانا بصراحه ممكن اخد حقى باى اسلوب بس البلطجة ما بحبهاش

wael_khaled 15-08-2010 12:03 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair (المشاركة 226910)
يا جميل ديه مقابلة لاعضاء المنتدي في رمضان فطار جماعي كل واحد ليه حرية اختيار الاكل المفضل ليه وبالسعر اللي هو عايزه ومن اي مطعم هو عايزه الهدف في الاخر اننا نتقابل مع بعض

المقابلة ان شاء الله هتكون يوم الجمعه الموافق 20/8 في الربوة اللي في زهراء مدينة نصر اودام اكاديمية مبارك للشرطة

منتظرينك يا جميل واي استفسار ده رقم موبيلي ولازم ان شاء الله نشوفك في المقابلة ديه 0182321455 احمد ممدوح

ما تقلقش يا باشا مش قاصدين يعنى ندبسك فى عزومة كبيرة ولا حاجه :) بس عموما هى فكرة ممتازة ان احنا نتقابل فى مكان ونتعرف على بعض وخصوصا يا ابو حميد ان من الواضح ان احنا ممكن نبقى اصحاب جامد لانى برضه شغال فى مجال ال IT وممكن نستفيد من بعض فى حاجات كتير عموما انا لو ربنا سهل ومكنتش عازم او معزوم اليوم ده (انت عارف رمضان بيحب العزومات) ها ابقى اول الموجودين ان شاء الله

الساعة الآن 04:12 PM.