مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   اﻷنشطة و المقابلات و التعارف (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=96)
-   -   تعالوا نتعرف على بعض - اول موضوع مفيد اعمله ههههههههههههههه (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=31213)

سيف الدين سعيد 13-11-2010 05:12 PM

رد: تعالوا نتعرف على بعض - اول موضوع مفيد اعمله ههههههههههههههه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair (المشاركة 283793)
اهلا بحضرتك معانا يا استاذ سيف واحنا لينا الشرف اننا اتعرفنا علي حضرتك وربنا يخليلك اسرتك الكريمة وتبطل تكره الناس في الجواز مش هتبقي حضرتك وانا عليهم كفايا انا ههههههههههههههههههههههههه هههه

وان شاء الله تكون معانا في مقبلتنا اللي بنعملها في المنتدي وكل سنة وحضرتك طيب

يا حبيبى انا يشرفنى انى اكون معاكم دايما . بس بلغنى بالميعاد والمكان وربنا يسهل .
المهم ايه حكاية الوقف دى اللى سمعتها عنك ؟؟؟؟؟؟؟ انا ماحبش اسمع خبر وحش عنك ابدا . انت بجد بتنورنا بمشاركاتك وانا سعيد جدا بيك .ROSE4U

Walid Samy 13-11-2010 06:31 PM

السلام عليكم
أنا اسمى وليد سامى
أعمل مدير مبيعات فى واحدة من الشركات الكبرى فى الشرق الأوسط فى مجال ال IT والتى تعمل ك System Integrator فى معظم مجالات وفروع ال IT ، وهى إحدى شركات أوراسكوم واسمها ساميت للحلول التقنية ولها فروع منتشرة فى الجزائر وباكستان ودبى وغيرها ... وعملى تحديدا فى مجال البرامج والحلول البرمجية الخاصة بالشركات والبنوك مثل البرامج المالية والتصنيع والمخازن وغيرها ، والموقع الخاص بالشركة
www.summit-mea.com

وانا متزوج وعندى أربعة بنات صغار أكبرهم 9 سنوات
وأسكن فى حدائق الأهرام بالرماية

وأنا سعيد جدا بتواجدى فى هذا المنتدى الرائع وتزداد سعادتى بتعرفى على حضراتكم جميعا ... وبارك الله فيكم

سيف الدين سعيد 14-11-2010 04:46 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Walid Samy (المشاركة 283933)
السلام عليكم
أنا اسمى وليد سامى
أعمل مدير مبيعات فى واحدة من الشركات الكبرى فى الشرق الأوسط فى مجال ال IT والتى تعمل ك System Integrator فى معظم مجالات وفروع ال IT ، وهى إحدى شركات أوراسكوم واسمها ساميت للحلول التقنية ولها فروع منتشرة فى الجزائر وباكستان ودبى وغيرها ... وعملى تحديدا فى مجال البرامج والحلول البرمجية الخاصة بالشركات والبنوك مثل البرامج المالية والتصنيع والمخازن وغيرها ، والموقع الخاص بالشركة
www.summit-mea.com

وأنا سعيد جدا بتواجدى فى هذا المنتدى الرائع وتزداد سعادتى بتعرفى على حضراتكم جميعا ... وبارك الله فيكم

اهلا وسهلا بيك يا استاذ وليد منور المنتدى كله . وكل سنه وحضرتك والأسره كلها بخير .. على فكره : شكلك مش غريب عليا ..ROSE4U

corsair 15-11-2010 11:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد (المشاركة 283892)
يا حبيبى انا يشرفنى انى اكون معاكم دايما . بس بلغنى بالميعاد والمكان وربنا يسهل .
المهم ايه حكاية الوقف دى اللى سمعتها عنك ؟؟؟؟؟؟؟ انا ماحبش اسمع خبر وحش عنك ابدا . انت بجد بتنورنا بمشاركاتك وانا سعيد جدا بيك .ROSE4U

تسلملي يا استاذ سيف وبعدين الشرف ده لينا احنا وان شاء الله المقابلة يوم الجمعه القادمة رابع يوم العيد الموافق 19/11 والمكان هيتحدد ان شاء الله ياما النهارده يا بكره بالكتير

corsair 15-11-2010 11:51 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Walid Samy (المشاركة 283933)
السلام عليكم
أنا اسمى وليد سامى
www.summit-mea.com

اهلا بيك يا استاذ وليد واحنا اتشرفنا بمعرفة حضرتك وربنا يخليلك بناتك اللي زي العسل وتفرح بيهم يا رب وكل سنة وانتا طيب وربنا يعود عليك الايام بالخير والسعاده دايما

ومستنيك تفدني بخبراتك في مجال ال IT يا زعيمنا

الساعة الآن 07:14 AM.