مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   نوبيرا (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=157)
-   -   قصه متعبه وسؤال لاهل الخبره (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=78058)

ابوجهاد 23-02-2012 07:45 AM

رد: قصه متعبه وسؤال لاهل الخبره

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hatem_eg (المشاركة 603515)
السلام عليكم
طبعا انا برد علىك مش بغرض اديك نصايح في العطل ، لان طبعا اخوتنا كفو ووفو بصراحه ، وان شاء الله تطلع حاجه بسيطه ،،
لكن حبيت اشاركك في المغامره وسيبك من العربيه ههههههههههههههه
الحمد لله على السلامه يا ريس وفعلا سبحان الله ربنا ساعات بيحط الواحد في مواقف عشان تفتكرو وتدعيه ،، دنيا ليل ومطر وبهدلة ووقت متأخر بالاضافه لوجود الاولاد معاك الله يحميهم ويكرمك بيهم ان شاء الله ،، بس الحمد لله ربنا بعتلك اللي يعينك بردو سواء صاحبك او التاكسي اللي ادالك توصيله من عربيته وكانت فيها الشفا ودارت عربيتك والحمد لله ورجعت بالسلامه البيت ....
الله يكرمك يا حاتم باشا والحمد لله علي كل شئ
وهنا تكمن النعمه والمكافئة .... أن أن أاااااان
فرخة مشويه وشوية جمبري على مزاج مزاجك ، وعشوه ميه ميه بالهنا والشفا مع أحلى ولاد في الدنيا وتنام مرتاح البال هههههههههه
ربك والحق كانت فرخه ميه ميه ههههههههههه
الحمد لله على السلامه يا باشا ، بس المهم انك تعرف سبب العطل ايه بالظبط علشان ما تحصلش معاك لا قدر الله تاني وربنا يسترلك طريقك
تحياتي ،،

تحياتي
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abo-Amr (المشاركة 620718)
حمدا لله على سلامتكم

الله يسلمك يا ابو عمر وربنا ما يوقعك في هذا الموقف
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sharooo (المشاركة 620772)
السلام عليكم
انا اعتقد ان العربيه مفهاش حاجه
اعتقد ان كان هيحصل مكروه وربنا لطف بيكو وعطل العربيه عشان تروحو بالسلامه
وبرضه افحص ميه الرديتر بتسرب وتنقص وللا لا
والعربيه بتنتش على السرعات المنخفضه وللا لا..لو بتنتش ممكن تكون الطلمبه ضعفت
حمدالله بالسلامه

والله يا شاروو باشا كل شئ نصيب وعسي ان تكرهوا شئ
واشكرك عل مشاركتك

aymanlaw 23-02-2012 10:09 AM

حمدلله على سلامة الأولاد وسلامتك ,وكما ذكرت حضرتك (عسى ان تكرهوا شىء وهو خيراً لكم)المهم هو ان تتابع هذا الخطأ وتعرف سبب العطل ايه !!!!!!حتى تستفيد من هذا الموقف ونستفيد جميعاً ,ميبقاش تأكل الجمبرى لوحدك وكمان مش عايز تقلنا سبب العطلايه !!!!!!!!!!!!!!ههههههههههه ه اهم ما فى الموضوع كما قال الأخوة المحترمين إنك نمت فى احضان اولادك الأعزاء ,ربنا يباركلك فيهم وهذا بلدنيا ومافيها,تحياتى للأولاد ولشخصك الكريم وحمدلله على سلامتك

AbOnOrA 23-02-2012 11:06 AM

ألف سلامة عليك يابوجهاد وعلى الاسرة الكريمة
وبعدين لما تبقى جاى عين شمس بلغنى بس وانا اقفلكوالدائرى كله :-)

ابوجهاد 23-02-2012 11:23 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymanlaw (المشاركة 621346)
حمدلله على سلامة الأولاد وسلامتك ,وكما ذكرت حضرتك (عسى ان تكرهوا شىء وهو خيراً لكم)المهم هو ان تتابع هذا الخطأ وتعرف سبب العطل ايه !!!!!!حتى تستفيد من هذا الموقف ونستفيد جميعاً ,ميبقاش تأكل الجمبرى لوحدك وكمان مش عايز تقلنا سبب العطلايه !!!!!!!!!!!!!!ههههههههههه ه اهم ما فى الموضوع كما قال الأخوة المحترمين إنك نمت فى احضان اولادك الأعزاء ,ربنا يباركلك فيهم وهذا بلدنيا ومافيها,تحياتى للأولاد ولشخصك الكريم وحمدلله على سلامتك

اخي العزيز ايمن لك مني كل تحيه واعزاز واشكرك علي زوقك وارجو من الله ان يسلمنا جميعا من كل شر
والله حتي الان لم اعرف السبب لانني كشفت علي الدينامو والبطاريه وكانو زي الفل ومعرفش ايه ال خلي البطاريه تسقط مره واحده كده وبعدين تشتغل كانها ما عملتش الفصل البايخ ده ولكن للعلم بعد فتره وبعد سفري الي محافظتي المنيا وبعد عودتي سمعت صوت بليه في الدينامو وتم تغير الدينامو بواحد استراد

ابوجهاد 23-02-2012 11:29 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa (المشاركة 621363)
ألف سلامة عليك يابوجهاد وعلى الاسرة الكريمة
وبعدين لما تبقى جاى عين شمس بلغنى بس وانا اقفلكوالدائرى كله :-)

الله يسلمك من كل شر يا ابو نورا يا عسل واشكرك علي وقفه الدائري لاته هو كان واقف لوحده ومعطل الدنيا هههههههههههههههه
وفعلا والله عايز اعمل موضوع لمعرفه ارقام تليفونات بعضنا للمساعده في هذه المواقف الصعبه وفعلا انا من ساعه ما دخلت هذا المنتدي الجميل وانا شايف ان الناس كلها محترمه وعندها الاستعداد للمساعده وربنا يجعله في ميزان حسناتنا جميعا

الساعة الآن 12:28 PM.