مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   اﻷنشطة و المقابلات و التعارف (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=96)
-   -   رجاله مصر موتورز يغزون الصحراء (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=49538)

Bendary 13-03-2011 03:56 PM

رد: رجاله مصر موتورز يغزون الصحراء

متجمعين على خير دائما
فاتتنى المقابلة دى - معلش وتتعوض قريب ان شاء الله

corsair 13-03-2011 06:52 PM

يا رتني كنت معاكم عملوها الوحوش في عز المعمعه اللي احنا فيها ديه ههههههههههههه

ادعولي بس اني اقفشكم في مره وساعتها مش هخليكم تروحو

وبعدين ينفع التريقة ديه يا حاج كومي وانا اللي قولت انك هتعلم عليهم ينفع اللي بيحصل ده يا رتني كنت جيت مكنتش خليت ابو الاسعاد عرف يعمل الموضوع ده من كتر الرعشه اللي كانت هتبقي في ايده وهو بيكتب الموضوع هههههههههههه

corsair 13-03-2011 06:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO (المشاركة 373643)
كعاده رجال مصرموتورز مقابله من مقابلات الأحلام اللى الواحد بيمشى منها طاير وسعيد ومبسوط ومتشرف انه قابل الناس اللى بيحبهم وبيحبوه واتشرف بناس جديده وانا للأسف مكانش ليا الشرف فى المقابله دى للظروف اللى كلكوا عارفنها بس الحمدلله على كل شىء وياجماعه الواحد مش عارف يشكركم ازاى ولا يقول ايه عن اللى عملتوه معايا فى اليوم ده بجد والله هونتوا عليا كتييير جدا لدرجه والله خلتنى ابكى من كم التليفونات والرسايل والمشاركات اللى فى الموضوع اللى عمله اخويا وحبيبى وصاحبى ابوالأسعاد ففعلا شكرا لكل الأعضاء وخاصه اخواتى اللى مقدرش استغنى عنهم وعن الأطمئنان عليهم ابوالأسعاد والكومى وكريم واستاذ سيف واحمد حمدى والدكتور عمرو فانتازيا وكل الأخوه اللى بجد حسسونى انى مش لواحدى وانهم معايا علطول وانا اللى بتأسف انى قلقتكم عليا وشغلتكم بأخبارى بس والله ساعتها قولت فى داهيه مليون عربيه قصاد الحب والأخوه اللى الواحد شافها منكم فشكرا لكل اخواتى فصرموتورز واسف على التطويل

ايه يا ابني اللي حصلك انتا اتحسدت ولا ايه شوفت بقا ان اللي بيجي عليا مبيكسبش ازاي هههههههههههههه

الف حمدلله علي السلامه يا بيسو وبعدين هضحكك وانا بقلب في التليفون عندي لقيت نمرة عندي متسجلة بأسم باسم وافتركتها نمرتك وبتصل بالنمرة طلعت بتاعت واحد صاحبي من الاعدادية متصلتش بيه اسمه باسم هههههههههههههه

وعمال اقوله هتعملها عليا ياد يا صيني ويقولي صيني مين يا جدع انتا انتا بتتكلم مين هههههههههههههههه

corsair 13-03-2011 06:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hyundai2005 (المشاركة 373646)
طبعا ودون اي مقدمات كان يوم زي العسل بجد والله يوم زي الفل واتحقق فيه امنيه كان نفسي فيها من زمان وهي رؤيه حبايب قلبي الكومي وابو الاسعاد وكريم باشا .
طبعا ده غير تشرفي بمعرفه ومقابله اخر الرجال المحترمين في الزمن بنتاعنا ده :
1- استاذ علي رجل الاخلاق الحميده
2- الاستاذ احمد بدر ابو الذوق والمفهوميه
3-السيد الفاضل والد كريم باشا واخوه العسوله
4- مهران بك ملك الجولف الاسكندراني
5- السيد / نبيل ابو الاحترام كله
6-الاستاذ عماد عدو ابو الفتوح
7-مهند بك اللذيذ
ارجو اني ماكنش نسيت حد وفي النهايه بوجه الشكر لابو الاسعاد حبيبي لانه ماقدرش يقاوم وعمل التقرير زي ماقولتله شكرا يا حبيبي وربنا يعينك علي انت فيه ومتنساش اللي قولتلك عليه؟؟؟؟؟؟

لا يا راجل ده انتا نسيت اهم واحد في الليله ديه انا طبعا صحيح طلعت صيني زي بقية الصينين اللي عندنا في المنتدي الميموري بتاعتك صغيرة هههههههههههه

s0144862631 13-03-2011 07:00 PM

برافو عليكم انتمعملتو مقابله في عز الظروف دي و الله كان نفسي احضر بس و الله ظروف خارجه عن الاراده
و ان شاء الله تتعوض في القاهرة و عن قريب ان شاء الله و هوريكم الصيني و لا الصني

الساعة الآن 10:42 PM.