مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   تقسيط السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=62)
-   -   عروض تقسيط سيارات متجدده (إسبوعيا) (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=23678)

تامر تامر 11-07-2010 06:58 PM

رد: عروض تقسيط سيارات متجدده (إسبوعيا)

سلام عليكم ازيك يا أستاذ محمد يارب تكون بخير
كنت عايز أسال على انسب عربيه ليه طبعا عيزها جديده ممكن ادفع مقدم10 او12 الف وقسط شهرى 500جنيه ممكن القسط 3او4 سنين بس ما تكنش ماروتى ايه رايك

zomzom2010 11-07-2010 11:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zomzom2010 (المشاركة 208403)
أستاذ محمد
جزاك الله خيرا على المعلومات المفيده دى وأنا هحكيلك القصه كلها وياريت تفيدنى وتقولى أنسب نظام ليا إيه

انا عندى مكتب مقاولات لسه فاتحه جديد من 4 شهور والحمد لله ماشى بس المشكله إنى محتاج عربيه علشان إنت أكيد عارف شغل المقاولات كله تنطيط فى كل مكان والمشكله إنى حاليا شبه مفلس علشان حطيت كل اللى أملكه فى المكتب ده وتقريبا ماعيش دلوقتى غير 10 ألاف جنيه وكمان مش عايز أدفع كتير كل شهر يعنى القسط لا يتعدا 1000 جنيه أو أقل كمان علشان أقدر ادفعه فى الوقت الحالى علشان زى ماقولت لحضرتك أنا لسه فاتح جديد وماشى جنب الحيطه يعنى لسه مافترتش أوى :HAPPY_~211:يمكن بعد كده ربنا يكرم بإذن الله واعرف أرفع القسط شويه أو أسدد تمن العربيه كلها بس مش دى المشكله مشكلتى بس دلوقتى إنى محتاج عربيه بأسرع وقت وبأقل تكلفه علما بأن ورق المكتب كله تمام من سجل تجارى وبطاقه ضريبيه
يارب أكون قدرت اوصلك الصوره كلها ياريت حضرتك ترشحلى نوع العربيه واقل مقدم أقدر أدفعه وأقل تقسيط أقدر أدفعه

متشكر يافندم على ردك وعايز أفكر حضرتك بردك إنت قولتلى أنسب حل ليا هو الماروتى بس أنا شايفها إنها صغيره أوى ومش بتاعه شغل
طيب معلش انا هسألك على حاجه تانيه أنا لو عايز فيرنا بمقدم 15 % مثلا إيه الأجراءات اللى المفروض أعملها
حاجه أخيره لو نويت خلاص إنى أشترى إن شاء الله ينفع أجى أقابل حضرتك وتفهمنى الموضوع على أكتر ؟

mido_60 12-07-2010 01:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zomzom2010 (المشاركة 209908)
متشكر يافندم على ردك وعايز أفكر حضرتك بردك إنت قولتلى أنسب حل ليا هو الماروتى بس أنا شايفها إنها صغيره أوى ومش بتاعه شغل
طيب معلش انا هسألك على حاجه تانيه أنا لو عايز فيرنا بمقدم 15 % مثلا إيه الأجراءات اللى المفروض أعملها
حاجه أخيره لو نويت خلاص إنى أشترى إن شاء الله ينفع أجى أقابل حضرتك وتفهمنى الموضوع على أكتر ؟

لازم يكون معاك كشف حساب قوي او مفردات مرتب ب4000 علي الاقل
مفيش مانع شوف المعاد إلي يناسب حضرتك وكلمني نحدد معاد

تامر تامر 12-07-2010 02:56 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر تامر (المشاركة 209821)
سلام عليكم ازيك يا أستاذ محمد يارب تكون بخير
كنت عايز أسال على انسب عربيه ليه طبعا عيزها جديده ممكن ادفع مقدم10 او12 الف وقسط شهرى 500جنيه ممكن القسط 3او4 سنين بس ما تكنش ماروتى ايه رايك

انا مش عارف يا استاذ محمد حضرتك مردتش عليه ليه
وشكرا على اى حال

صوفيا2 12-07-2010 12:22 PM

مامقدم سيارة كيا وما الاقساط وعلي كام شهر ؟ ولو رفعت القسط للضعف هل يمكن تقليل المقدم؟

الساعة الآن 05:00 PM.