مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=128)
-   -   كل مايخص السياره السياره ايمجراند 7 (emgrand7) الصينيه الجديده والسعرمفاجأه بضمان غبور (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=100625)

the ultimate opportunity 04-09-2013 04:03 PM

رد: كل مايخص السياره السياره ايمجراند 7 (emgrand7) الصينيه الجديده والسعرمفاجأه بضمان غبور

متشكرين ع التقرير الممتاز

khaled93 07-09-2013 08:10 PM

رد: كل مايخص السياره السياره ايمجراند 7 (emgrand7) الصينيه الجديده والسعرمفاجأه بضمان غبور

ف انتظار السيارة ان شاء الله

احمد دعباس 23-09-2013 12:31 PM

تم بحمد الله تسليم جميع حجوزات 2014

وخصم على سيارات 2013 للدفع النقدى 1500 بدون فاميه لتصبح بسعر 80500 بدلا من 82000

محمدالسيدعبدالله 10-10-2013 12:33 AM

طيب يا باشا انا عاوز احجز 2014 وكنت قرأت قبل كدة انك ممكن تعمل خصم للعربية ياتري ممكن تعمل خصم ولا ؟؟؟

احمد دعباس 12-10-2013 01:33 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدالسيدعبدالله (المشاركة 921299)
طيب يا باشا انا عاوز احجز 2014 وكنت قرأت قبل كدة انك ممكن تعمل خصم للعربية ياتري ممكن تعمل خصم ولا ؟؟؟

تحت امرك ياستاذ محمد ان شاء الله هنعمل خصم على السيارة حضرتك كلمنى عشان نتفق على التفاصيل للتعاقد
الرقم فى التوقيع
وتحت امرك فى اى وقت
حضرتك من طنطا كمان انا خدت بالى بعد مارديت فعدلت المشاركه ده احنا اهل انا من طنطا برده كلمنى ياباشا وان شاء تبقى مبسوط من التعامل معنا

محمدالسيدعبدالله 14-10-2013 12:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد دعباس (المشاركة 921787)
تحت امرك ياستاذ محمد ان شاء الله هنعمل خصم على السيارة حضرتك كلمنى عشان نتفق على التفاصيل للتعاقد
الرقم فى التوقيع
وتحت امرك فى اى وقت
حضرتك من طنطا كمان انا خدت بالى بعد مارديت فعدلت المشاركه ده احنا اهل انا من طنطا برده كلمنى ياباشا وان شاء تبقى مبسوط من التعامل معنا

ربنا يخليك يا استاذ احمد وبالفعل انا كنت عند حضرتك من كام يوم كدة وكان ليا الشرف بالكلام معاك وان شاء الله خلال كام يوم هجيلك تاني المعرض عشان احجز معاك ان شاء الله

wael2014 14-10-2013 12:38 AM

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخى الكريم أ\ احمد
اولا : اشكرك على مجهودك الرائع فى سرد كل شئ عن السياره جيلى امجراند 7 واطلاعنا دائم على الجديد فى الاسعار وخلافه
ثانيا :انا مصرى ومقيم بالسعوديه وكنت فى اجازه شهر يونيو الماضى ورايت السياره الامجراند 7 فى مصر واعجبت بشكلها و عندما رجعت السعوديه علمت انها موجوده هنا وبالفعل ذهبت الى معرض وكيلها ( شركه الحاج حسين على رضا ) وبصراحه حسيت ان السياره مختلفه تماما عن مثيلتها فى مصر فى الخامات والاسعار والموديلات فهنا يوجد منها اربع طرازات ( الاستاندرت مانوال - الاستاندرد فل اوبشن - الاستاندر اوتوماتيك - الفل اوبشن اوتوماتيك ) فهل سوف تكون متواجده هذه الطرازات فى مع العلم ان السياره 1800 سى سى وليس 1600 كما الحال فى مصر
هل الاسعار الحاليه يمكن ان تتراجع بعد عدد الشكاوى الكثيره من سوء الدهانات الى ضعف السحب وخلافه ام انها ستزداد
اذا اردت ان اشتريها بنظام التقسيط فماهى الاوراق المطلوبه وكما تعرف ان اعمل خارج مصر ولكن لدى وديعه فى بنك cib باكثر من قيمه السياره
وتقبل تحياتى واسف على الاطاله

الساعة الآن 12:07 PM.