مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 (اهم الموضوعات) (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=132)
-   -   للرد على استفسارات الاعضاء والدعم الفنى لمالكى الفيرنا (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=68864)

rabet007 22-11-2011 02:38 PM

رد: إلى الفيرناوية اللى عندهم أى أستفسار أو مشكلة بخصوص الفيرنا الجميلة يتفضل وهنساعده ان شاء الله

اوك يا باشا شكلي فعلا زهقت حضرتك :) انا كمان ساكن في مدينه نصر حاليا في عمارات رابعة الاستثماري هاكلم حضرتك ونتفق وحقك عليا لو كنت زهقتك بجد

AHMEDCAR 22-11-2011 02:41 PM

رد: إلى الفيرناوية اللى عندهم أى أستفسار أو مشكلة بخصوص الفيرنا الجميلة يتفضل وهنساعده ان شاء الله

انت بتهزر صح اكيد بتهزر لالا اكيد بتهزر يعم ايه الكلام ده هو انا لو كنت زهقف كنت رديت على الاسئله بلعكس بكون مبسوط و الله عموما انا ساكن عند النادى الاهلى و هكون موجود هناك انهاده من 4 الى 5 و بعد كده ممكن تقابلنى تانى الساعه 11 بليل برضو عند النادى الاهلى اى خدمه :)

rabet007 22-11-2011 02:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AHMEDCAR (المشاركة 557481)
انت بتهزر صح اكيد بتهزر لالا اكيد بتهزر يعم ايه الكلام ده هو انا لو كنت زهقف كنت رديت على الاسئله بلعكس بكون مبسوط و الله عموما انا ساكن عند النادى الاهلى و هكون موجود هناك انهاده من 4 الى 5 و بعد كده ممكن تقابلنى تانى الساعه 11 بليل برضو عند النادى الاهلى اى خدمه :)

ان شاء الله يا باشا اقابل حضرتك ربنا يعدي النهارده بس على خير انا هاكلم سيادتك ونتفق على الموعد وابقي بجد اتشرفت بيك يا باشا :) بارك الله فيك

واكيد هيبقي ميعاد 11 بليل انا بخلص شغلي الساعه 4 والنهارده هيمشونا بدري على الساعه 3 بس بردك صعب اوصلك قبل الساعة خامسة ان شاء الله
وانا بهزر حضرتك راجل محترم خدوم بارك الله فيك وجعل كل نصيحة في ميزان حسناتك وربنا يكتر من امثالك يا كبير
0119949880

جمال77 22-11-2011 04:16 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tonsy1979 (المشاركة 522969)
أخوتى الكرام أرحب بكم
وأدعوكم اذا كان عندكم أى أستفسار أو مشكلة بخصوص الفيرنا وان شاء الله هنساعد بعض ونستفاد من خبراتنا من خلال المشاركة فى هذا الموضوع ... ولكم تحياتى،،،
(اللهم أعطنا خيرها ....... وأكفينا شرها)

آمــــــــــــــــــــــي ن يـــــــارب العــــــالـــــمـــين

:140109~347:yesyes

السلام عليكم : مشكلتي كالتالي : عندي فيرنا موديل2008مانيوال , قبل حوالي شهرين جابت جوان وعملتها عند الميكانيكي لكن العربية فضلت بتسخن والميه بتنقص كتير , رجعت للميكانيكي زبطها وفصل الترمستات , العربية مشيت كويس ,لكن من اسبوع سافرت للاسكندرية من القاهرة طبعا , وبرضو العربية جابت جوان وعملتو هناك عند الميكانيكي , وطبعا الترمستات ما زال مفصول . فسؤالي ايه الحل ؟ ارجع الترمستات ولا اخلية مفصول ؟ وتحياتي

AHMEDCAR 22-11-2011 05:08 PM

خليه مفصول انا فصله فى عربيتى لانه لما بيقفش بيجيب جوان

الساعة الآن 10:33 PM.