مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   اﻷنشطة و المقابلات و التعارف (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=96)
-   -   خمسة وثلاثون سنة بدون اصدقاء (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=41883)

zoomaa&mizaa 16-01-2011 09:35 AM

رد: خمسة وثلاثون سنة بدون اصدقاء

طبعا كلامك حضرتك دة صعب جدا بس لازم تعرف أن الصداقة الحقيقية من أهم الاشياء فى الدنيا .
يعنى انا مثلا أصدقائى المقربين عددهم سبعة شلة واحدة من أيام الأعدادية لحد دلوقتى بعد ما وصلنا لل31 سنة حريصين جدا على التجمع باءستمرار ولازم يكون فى خروجة كل كام شهر ولازم نصلى الجمعة مع بعض وصلاة العيدين لازم نكون مع بعض والسبع أسر كمان وأولادنا بيروحوا نفس المدرسة ومعرفينهم أنهم كلهم أخوات دة غير فطار رمضان ما قلكش على الجمال والحلاوة .
صدقنى مفيش أجمل من الصداقة الحقيقية علشان كدة لازم تدور بسرعة على حد كويس يكون بيشركك فى كثير من صفاتك ويكون من أصل كريم وطيب علشان زى ما الصداقة مهمة البحث عن الصديق أهم

ايهاب الغرابلى 17-01-2011 01:11 PM

حتى الان لم اجد صديق كلة بتاع مصلحتو الصداقة الحقيقية هى ان تكون صديق لولادك
حتى اخوتك ممكن الحقد يسود بينك و بين اخيك
الحل الامثل ان تتجة الى اللة خيل المولا و نعم النصير

abo-salama 19-01-2011 10:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zoomaa&mizaa (المشاركة 336570)
طبعا كلامك حضرتك دة صعب جدا بس لازم تعرف أن الصداقة الحقيقية من أهم الاشياء فى الدنيا .
يعنى انا مثلا أصدقائى المقربين عددهم سبعة شلة واحدة من أيام الأعدادية لحد دلوقتى بعد ما وصلنا لل31 سنة حريصين جدا على التجمع باءستمرار ولازم يكون فى خروجة كل كام شهر ولازم نصلى الجمعة مع بعض وصلاة العيدين لازم نكون مع بعض والسبع أسر كمان وأولادنا بيروحوا نفس المدرسة ومعرفينهم أنهم كلهم أخوات دة غير فطار رمضان ما قلكش على الجمال والحلاوة .
صدقنى مفيش أجمل من الصداقة الحقيقية علشان كدة لازم تدور بسرعة على حد كويس يكون بيشركك فى كثير من صفاتك ويكون من أصل كريم وطيب علشان زى ما الصداقة مهمة البحث عن الصديق أهم

يا بختك " ما شاء الله " لكم كل التحيات الدعوة بدام الصداقة أمسن

abo-salama 19-01-2011 10:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايهاب الغرابلى (المشاركة 337551)
حتى الان لم اجد صديق كلة بتاع مصلحتو الصداقة الحقيقية هى ان تكون صديق لولادك
حتى اخوتك ممكن الحقد يسود بينك و بين اخيك
الحل الامثل ان تتجة الى اللة خيل المولا و نعم النصير

لعلمك عدم وجد اصدقاء بيخلى الحياه صعب جدا وربنا يهدينا جميعا

abo-salama 19-01-2011 10:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair (المشاركة 336311)
يا ابو سلامه احنا كلنا هنا اصدقاء وانا والله مشوفتش حد بيخاف علي حد زي ما شوفت في المنتدي هنا واتعرفت علي ناس كتير فعلا يخدموك بعنيهم بدون اي مصالح شخصية وربنا يديم المحبة ما بينا وانا بعتبر حضرتك وده شرف ليا انك زي اخويا الكبير وتقبل تحياتي يا ابوسلامه وبعدين حاول تحضر معانا مقابلتنا اللي بنعملها هتلاقي اصدقاء تعتمد عليهم بجد

أخويا الطيب احمد باشا انت تعلم انت غالى جدا لدى ولكن فعلا انا افتقد الاصدقاء الصديق هو اول من تجرى عليه فى الازمات اول من تعلمه بافراح انا ازعم انت الصديق قد "قد " يكون افضل من الاخ لك كل التقدير والاحترام

الساعة الآن 06:18 PM.