مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 (اهم الموضوعات) (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=132)
-   -   تنظيف حساسات الايدل و الماف بالفيرنا (فيديو ) (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=15412)

Dantes010 06-11-2009 11:01 PM

رد: تنظيف حساسات الايدل و الماف بالفيرنا (فيديو )

ألف مليوم شكرا على الموضوع الممتاز

AHMEDCAR 07-11-2009 12:34 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol1986 (المشاركة 95502)
انت عندك بوجيهات عادية ولا اريديوم مروان كان قايلى ان الاريديوم بتعمل اداء حلو طحن والراجل محمسنى بس انا قلت لما اكمل ال 20000 ابقى اغير باؤيديوم ولو انت مجربها قولى ايه النظام

مجربتهاش بصراحه انا ماشى بالاصلى بتوع العربيه 30 و زى الفل

AbOnOrA 07-11-2009 06:27 PM

ايه الجمودية ديه يا احمد شرح وفيديو مرة واحدة وتنظيف سينسورز كمان ptmnlo123per1127

دا انا اكتر حاجة عملتها تنظيف البوابة وال TPS وده كل 10 الاف واكتر كمان

بصراحة قلبك جامد اوى يا احمد وموضوع دخول السبراى ده غرفة الحريق مقلق شوية برضو انا دايماً كنت بستخدم الهواء بس انت ايه رايك ؟

بس بصراحة موضوع رائع وخاصة الفيديو وانا برشحة لجائزة اوسكار للفيلم الميكانيكى وتم اضافتة فى قناه مصر موتورز كمان
ptmnlo123per122

lol 07-11-2009 06:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa (المشاركة 95744)
ايه الجمودية ديه يا احمد شرح وفيديو مرة واحدة وتنظيف سينسورز كمان ptmnlo123per1127

بصراحة قلبك جامد اوى يا احمد وموضوع دخول السبراى ده غرفة الحريق مقلق شوية برضو انا دايماً كنت بستخدم الهواء بس انت ايه رايك ؟

بس بصراحة موضوع رائع وخاصة الفيديو وانا برشحة لجائزة اوسكار للفيلم الميكانيكى وتم اضافتة فى قناه مصر موتورز كمان ptmnlo123per122

هو ده الدعم من الادارة

AHMEDCAR 08-11-2009 11:15 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa (المشاركة 95744)

بس بصراحة موضوع رائع وخاصة الفيديو وانا برشحة لجائزة اوسكار للفيلم الميكانيكى وتم اضافتة فى قناه مصر موتورز كمان ptmnlo123per122

شكرا ياوائل باشا على الثناء الجميل ده

و بالنسبه لدخول الاسبراى مافيهوش مشكله لانه عامل زى الثنر كده و بيطير بسرعه قوى لكن العبد لله بقى كان بيرشه زى مايكون بيرش عربيه و بالتالى العربيه شرقت منى فى الاول لكن بعد كده دارت و الحمد لله

هو المفروض و ده لازم انى اغير البوجيهات بقى لان زمنها اتهبب من اللى نزل عندها و انا ماجل الحكايه دى ويوميين لحد ما البوجيهات تاخد كل الوساخه اللى تحت و بعديها هاغيرها

الساعة الآن 09:38 PM.