مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   إطارات السيارة (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=151)
-   -   عاوز عداد لقياس ضغط هواء العجل ديجيتال..ياترى فيه؟؟؟ (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=109198)

ashraf.hamed2000 01-03-2013 11:36 AM

رد: عاوز عداد لقياس ضغط هواء العجل ديجيتال..ياترى فيه؟؟؟

للاسف المقاس غير متوفر فى فرع من فروع راديو شاك

طارق المحلاوى 01-03-2013 06:36 PM

الأخوة الأعزاء نظرا لما لاحظتة من ردودكم العزيزة مدى احتياجكم له ..فقد كلفت أحد الأصدقاء من سكان المنصورة بالسؤال علية فى راديو شاك المنصورة ..والمفاجأه السارة ..لقد وجدناه ..
بس بسعر 125 جنيه!!!!!!!!!!!!!!! أعتقد سعره مبالغ فيه قوى قوى.....
ودى كانت حكاية العداد الديجيتال.....
اما بالنسبة للعضو العزيز اللى من المحله فأنا ناوى اروح للمحل الى قولت عليه ..وأشوف نظامه ايه وأقول لحضراتكم ان شاء الله ....:CONGRA~238::loveu:

ashraf.hamed2000 02-03-2013 08:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طارق المحلاوى (المشاركة 853985)
الأخوة الأعزاء نظرا لما لاحظتة من ردودكم العزيزة مدى احتياجكم له ..فقد كلفت أحد الأصدقاء من سكان المنصورة بالسؤال علية فى راديو شاك المنصورة ..والمفاجأه السارة ..لقد وجدناه ..
اما بالنسبة للعضو العزيز اللى من المحله فأنا ناوى اروح للمحل الى قولت عليه ..وأشوف نظامه ايه وأقول لحضراتكم ان شاء الله ....:CONGRA~238::loveu:

استاذ / طارق لو سعره 125 جنيه من راديو شاك يبقى ممتاز لان منتجاتهم يتم تصنيعها فى الصين حسب الجوده والنظام الامريكى ويتم ارسالها الى امريكا لاعاده تعبئتها وتوزيعها على فروعهم فى العالم

طارق المحلاوى 02-03-2013 11:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ashraf.hamed2000 (المشاركة 854241)
استاذ / طارق لو سعره 125 جنيه من راديو شاك يبقى ممتاز لان منتجاتهم يتم تصنيعها فى الصين حسب الجوده والنظام الامريكى ويتم ارسالها الى امريكا لاعاده تعبئتها وتوزيعها على فروعهم فى العالم

الأستاذ/اشرف ..شكرا للمرور ..بس انا شوفت العداد ده على أحد مواقع التسوق الصينية الشهيرة(Aliexpress) بـ 5 دولار شامله مصاريف الشحن يعنى بحوالى 35 جنيه مصرى !!! شوف الفرق ...

tacker 03-03-2013 01:23 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طارق المحلاوى (المشاركة 853985)

فعلا غالى :36_2_16:!!!!!!!!!!

الساعة الآن 06:20 AM.