مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 (اهم الموضوعات) (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=132)
-   -   للرد على استفسارات الاعضاء والدعم الفنى لمالكى الفيرنا (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=68864)

rabet007 01-12-2011 12:05 PM

رد: إلى الفيرناوية اللى عندهم أى أستفسار أو مشكلة بخصوص الفيرنا الجميلة يتفضل وهنساعده ان شاء الله

والله يا باشا شوية ظروف كده امبارح اختي وهي مروحه اتسرقت من حرامية بموتيسكل وكده واقسام وحورات والحمد لله ربنا سترها انا والله لسه امبارح كنت بتفرج على الفيديوهات بتاعت سيادتك بخصوص الفيرنا وبجد بسم الله ما شاء الله عليك حافظها كويس اوي
موضوع تنظيف الحساسات
موضوع الرجلاس
موضوع تغييير البوجيهات
بسم الله ما شاء الله عليك خبره يا كبير ربنا ينورك ويفتحها عليك يارب العالمين

AHMEDCAR 01-12-2011 12:10 PM

رد: إلى الفيرناوية اللى عندهم أى أستفسار أو مشكلة بخصوص الفيرنا الجميلة يتفضل وهنساعده ان شاء الله

dhباشا الف سلامه على اخت حضرتك و فداها اى حاجه المهم انها سليمه و الحمد لله على كل شيى

يلا بقى شد حيلك علشان تبقى زى كده و ليك فديوهاتك كمان

ده لسه فى فيديو لتغيير سير الكاتينه و تغيير جوان غطاء التكيهات

rabet007 01-12-2011 12:14 PM

الله ينور عليك يا كبير والله حضرتك من الناس الي خلتني احب فرنتي الجميله
ربنا يبارك لينا فيها يارب العالمين
لوكنت عاوز اعمل وحدة رفع للزجاج الكهربائي الخلفي والأمامي فهل حضرتك ممكن تعملها ليا

AHMEDCAR 01-12-2011 12:15 PM

لو عندك الوحده نركبها

rabet007 01-12-2011 12:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AHMEDCAR (المشاركة 562654)
لو عندك الوحده نركبها

لا اكيد مش عندي انا عاوز اعرف من حضرتك يا تري هيا موجوده ولا مش موجوده وسعرها كام عاوز حاجة كوري اصلي 100%
مش صيني وكده
وان شاء الله ربنا يكرمنا

كنت سمعت انه من الأفضل تركب وحدة لكل عدد 2 زجاج كهربائي

منفصلة علشان الحمل عليهم وكده

معلش انا ارفك معايا

مع العلم انا عربيتي كاملة يعني فيها الزجاج الكهربائي

mm_champion 01-12-2011 05:02 PM

عندي سؤال لو سمحتم
العربية عندي النهاردة الصبح لما شغلتها لقيت مؤشر الحرارة على C مش زي كل مرة كان بيبقى في النص بالظبط استنيت شوية وبرضه مفيش فايدة , فاضطريت اتحرك بالعربية بعد شوية لقيت المؤشر بيطلع وبقى في النص بالظبط , المهم ركنت العربية لمدة 4 ساعات جيت اشغلها تاني لقيت نفس الحكاية , ياترى ده من ايه وهل الموضوع خطير مع العلم برضه في المرة التانية مشيت بيها شوية لقيت الموشر جه في النص تاني ولما طفيت العربية وشغلتها على طول المؤشر بيجي في النص لكن لو اتسابت شوية بيبقى على ال C , ياريت الأفادة من الخبراء هنا :fun_36_1_39[1]:

M.TONSY 03-12-2011 01:32 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mm_champion (المشاركة 562780)
عندي سؤال لو سمحتم
العربية عندي النهاردة الصبح لما شغلتها لقيت مؤشر الحرارة على C مش زي كل مرة كان بيبقى في النص بالظبط استنيت شوية وبرضه مفيش فايدة , فاضطريت اتحرك بالعربية بعد شوية لقيت المؤشر بيطلع وبقى في النص بالظبط , المهم ركنت العربية لمدة 4 ساعات جيت اشغلها تاني لقيت نفس الحكاية , ياترى ده من ايه وهل الموضوع خطير مع العلم برضه في المرة التانية مشيت بيها شوية لقيت الموشر جه في النص تاني ولما طفيت العربية وشغلتها على طول المؤشر بيجي في النص لكن لو اتسابت شوية بيبقى على ال C , ياريت الأفادة من الخبراء هنا :fun_36_1_39[1]:

يا باشا كل ده طبيعى جدا وهى ان العربية وهى باردة بتلاقى المؤشر على C ولما بتسخن بيوصل للنص

الساعة الآن 08:02 PM.