مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   اﻷنشطة و المقابلات و التعارف (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=96)
-   -   مقابلة الجمعه 26/11/2010 تحت رعاية الاستاذ ( هشام باهي ) (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=40337)

corsair 24-11-2010 11:38 PM

رد: مقابلة الجمعه 26/11/2010 تحت رعاية الاستاذ ( هشام باهي )

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة (المشاركة 293630)
تعدى على تيفا تجيبه بالاكراه والا هنيجى بعربيتى واهقعدك فى الشنطة تمسك طفاية الحريق احسن رايحة جاية فى الشنطة مش عارف اعمل لها ايه
حد يجيب لب ويقزقز وهو سايق ؟؟؟؟ انت فى الطريق ؟؟؟؟؟والا فى اللب ؟؟؟؟؟
هههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههه ههه

اعمل ايه طيب هو انا بهلول ماهو ابوه قابض عليه في بورسعيد

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة b A d R (المشاركة 293619)
اللي هيروح المقابلة ياريت يمشي من ميدان لبنان علشان المخالفات بتاعة الدائري .. و بعدين دا هيبقي يوم جمعة بعد الصلاة فهتبقي الدنيا رايقة و الحياة لذيذة حتي لو هنتأخر ربع ساعة

يا بدور احنا نتقابل في مدينة نصر ونطلع من الدائري رقم 2 الجديد اللي بيعدي علي المنيب مفيش عليه ردارات وطريق مختصر جدا هتنزل من هتلاقي نفسك عند نازلة ميدان الرمايه والدنيا فل اوي احسن من وجع دماغ ميدان لبنان

corsair 24-11-2010 11:40 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO (المشاركة 293646)
شوفت بقى ان الحبايب خلوك مش مركز خالص انا مسجل نفسى من زمان يابرنجى وهتلاقينى رقم 7 بأسم : باسم محمد وشغلتى على المدفع بروروم ههههههههههه وبعدين عيب عليك دى الوزة عاملة معايا احلى شغل على طريق المطار والتليفون هتلاقية فى القائمة العظيمة اللى عاملها استاذ هشام وشكلك كدة ناوى تعادى الأسبرانزا من اولها وعيب عليك دة احنا حتى تخصص واحد و حذارى اقابلك فى المعركة هههههههههههههه

ملعش بقا يا زعيم العتب علي النظر الواحد كبر في السن ونظره بقا علي قده وبعدين انتا مش عايز غير عم خالد خليفة بالنيسان بتاعته يقلبها علي البنزين بدل الغاز وهيفحتنا انا وانتا هههههههههه

karem ali 24-11-2010 11:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد (المشاركة 293386)
استاذ كريم . لو فى اى حاجه ممكن اقوم بيها ؟ أأمرنى . تحب أعدى عليك ونروح الموعد سوا ؟؟؟

ربنا يخليك يا سيف باشا انا من الاسكندريه

karem ali 25-11-2010 12:06 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO (المشاركة 293616)
اية يامصطفى لسة ماقنعتش الوالد يلا ياعم حاول واعدى عليك اخدك اية مش عايز اللمة الحلوة دى تبقى موجودة والناس العظام الكبار دى حضرة ومتجيش والله حرام عليك يادرش فكر وراجع تانى ومستنى ردك

ياريت تدعيلى انا كمان يا باسم باشا انى اقنع الوالد اجى لحسن مقفلها عليه اوى بيقولى ازى تسافر لوحدك اولتله معايه معتز و عماد قالى ياسلام انت كده طمنتنى اكتر مفيش سفر و ادينى اهو عمال ازن عليه على شان يوافق (what)

محمد زكي 25-11-2010 12:13 AM

انا عايز ااقول حاجه ياجماعه انا لو مجتش يوم الجمعه هيبقي كورسير السبب لاني المفروض هاجي معاها عشان عربيتي هتبقي مع اخويا . وانا ملاحظ ان في اعضاء كتير مأجرين التاكسي بتاع كورسير وهننبسط كلنا ان شاء الله .

الساعة الآن 12:22 AM.