مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   Hyundai Excel - اكسيل (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=241)
-   -   رابطة مالكى الاكسل (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=22421)

Helal 06-09-2012 04:04 PM

رد: رابطة مالكى الاكسل

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
يا ريت يا جماعة حد يقوللي متوسط سعر الاكسل 1500cc كام لاني ان شاء الله نازل السوق بكرة اخد فكرة
قرار شراء الاكسل جه بعد تفكير طويل لحد ما اقتنعت اني هلاقي فيها كل اللي انا عايزه و يتناسب مع المبلغ اللي معايا و هو في حدود من 27000 الي 31000
ارجو النصيحة

nader shitos 08-09-2012 02:44 PM

عايز مساعدة انا من فطرة كان معايا ( 20000) الف وكنت هجيب ريجاتا وكدة وبعد كدة قررت ااجل الموضوع لحد لما الفلوس تذيد فبقا معايا ( 30000 ) دلوقتى ومش عارف اجيب اية فى واحد اقترح عليا (الاكسل) بس انا مش عارف بشوف على المواقع طلبين اكتر من الثلاثين وفى تفاوت فى الاسعار وناس بتشكر فيها وناس بتعيب فيها فارجو المساعدة ولو فى حاجة احسن تبقا اية مع العلم انى مقدرش اذود على ( 30000 )
:thinkW19:

dotsalah 10-09-2012 12:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة toto_hoho82 (المشاركة 741339)
السلام عليكم
ممكن اجد من يساعدنى فى البحث عن مفتاح لمبة البيان المتركب على زراع فرامل اليد والمسئول عن تشغيل لمبة البيان عند رفع الزراع لاعلى و العكس

عزيزى مفتاح لمبة البيان بتاع فرامل اليد تجدة قبل محور الارتكاز بتاع شاد بتاع الفرامل اليد
قبلصالون بتاع الابواب ل نهاية الزراع نفسة تجد بروز شوية فى الزراع لما تنزلة بيضغط على مفتاح يخلى اللمبة تطفى
هو زية زى مفتاح الثلاجة و مفتاح نور ا

dotsalah 10-09-2012 12:39 AM

رد: الحقونا

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة david_boles64 (المشاركة 703915)
انا عندى دراع النور بيعلق على تانى تكة اللى خى بتاعتة النور الواطى علشان اشغل النور الواطى زى اجيب العالى الاول و بعد كده اجيب الواطى وساعات يشتغل وساعات لا
لو ينفع تقولى ده عيب دراع النور ولا ايه و لو دراع النور ياريت تقولى طريقة فكه و اصلاحه ولا احتاج كهربائى ؟؟؟

الاول انا تحت امرك فى اى شئ
و لو عاوز اعرفك تفك ازاى تحت امرك برده بس الكلام بيطول فى الموضع دة
لو حضرتك قريب منى سواء فى اسكندرية او فى كفرالشيخ نتقابل
او كلمنى على الخاص و ممكن اقلك تليفونى لو وافقت

engonear 10-09-2012 12:52 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Helal (المشاركة 754291)
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
يا ريت يا جماعة حد يقوللي متوسط سعر الاكسل 1500cc كام لاني ان شاء الله نازل السوق بكرة اخد فكرة
قرار شراء الاكسل جه بعد تفكير طويل لحد ما اقتنعت اني هلاقي فيها كل اللي انا عايزه و يتناسب مع المبلغ اللي معايا و هو في حدود من 27000 الي 31000
ارجو النصيحة

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
علشان تعرف سعر الاكسيل لازم تعرف حالتها ممكن تكون ب 20الف وممكن تكون ب35 الف يعنى حكايه انها فى رنج كام ما ينفعش تتحدد لان لو عايز تركب عربيه لازم تكون حالتها زيرو ومش متهانه علشان تستريح من التصليح والاعطال.

الساعة الآن 11:06 PM.