مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   برليانس Brilliance (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=130)
-   -   FSV العربية اللي شلت اللي حاجزها (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=76797)

amada 22-01-2012 08:24 AM

رد: FSV العربية اللي شلت اللي حاجزها

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mms (المشاركة 600360)
مفيش توكيل خيره على حد عشان يتنطط عالناس , بل بالعكس الناس هى اللى خيرها على التوكيل لان اى توكيل من غير ثقه الناس لا شيئ ...الناس باقبالها على توكيل معين هى اللى بتخليه له اسم وكيان ......فلما التوكيل يتنطط عالناس الناس هتبعد عنه ويبقى ملوش اى لازمه .....وادامنا توكيل بريليانس اهوه الناس عماله تسحب فلوسها واحد ورا التانى ..وعندك وكيل جاك بسبب غلطه خلا سياره من اروع ماانتجت الصين ولا حد يعرف عنها حاجه ..خليه يشرب...بصوا يا احباب انا راى ماننظرش للتوكيل كاسم وانما ننظرله كفعل عالطبيعه هو ده المهم ......يعنى مثلا وكيل ليفان زى ما هو واضح فى المشاركات يبدو انه وكيل محترم رغم انه اقل شهره ...وشوفنا قبل كده انه كلف نفسه ورد على احد الشكاوى رد مقنع وقوى والبتالى يبقى وكيل جيد ...مش زى اغلب التوكيلات التانيه الناس عماله تهاتى ولا حد سائل ....يجب من الان فصاعدا ان نغير مفاهمنا حول افضليه وكيل عن غيره ....فنقول ان الافضليه للوكيل الاحسن وليس الاشهر .

كلام منطقى ومعقول وعملى .........اعلن انضمامى الى الشعار الجديد

esafegypt 22-01-2012 11:51 AM

اسحب فلوسك ولو رفضوا روح جيب لهم كل رجالة العيله عندك وروح لهم هيرجعوا الفلوس :1336:

moh_amary 22-01-2012 03:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mms (المشاركة 600360)
مفيش توكيل خيره على حد عشان يتنطط عالناس , بل بالعكس الناس هى اللى خيرها على التوكيل لان اى توكيل من غير ثقه الناس لا شيئ ...الناس باقبالها على توكيل معين هى اللى بتخليه له اسم وكيان ......فلما التوكيل يتنطط عالناس الناس هتبعد عنه ويبقى ملوش اى لازمه .....وادامنا توكيل بريليانس اهوه الناس عماله تسحب فلوسها واحد ورا التانى ..وعندك وكيل جاك بسبب غلطه خلا سياره من اروع ماانتجت الصين ولا حد يعرف عنها حاجه ..خليه يشرب...بصوا يا احباب انا راى ماننظرش للتوكيل كاسم وانما ننظرله كفعل عالطبيعه هو ده المهم ......يعنى مثلا وكيل ليفان زى ما هو واضح فى المشاركات يبدو انه وكيل محترم رغم انه اقل شهره ...وشوفنا قبل كده انه كلف نفسه ورد على احد الشكاوى رد مقنع وقوى والبتالى يبقى وكيل جيد ...مش زى اغلب التوكيلات التانيه الناس عماله تهاتى ولا حد سائل ....يجب من الان فصاعدا ان نغير مفاهمنا حول افضليه وكيل عن غيره ....فنقول ان الافضليه للوكيل الاحسن وليس الاشهر .

اتفق مع الكلام كليا

خالداعزالناس 22-01-2012 05:02 PM

مفروض يكون فى موعد محدد مسبقا لاستلام السياره ...... ولا يتغير .....

دا ...... بعد كدا فى الصيانه ......... هنعمل ايه ؟ :CHUBBY~36:

elalfy1000 22-01-2012 11:28 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asaadawi (المشاركة 599416)
توكيل البريليانس حرامية ولبط ع الاخر
انا زي كتير غيري كنت حاجز اف اس في
ورحت جبت ليفان 620 روووووعه
وبنفس التمن وامكانيات اعلى
توكيل البافاريه كدابين وبلطجيه
وكانوا هيضربونا لما رحنا نسترجع المقدم لانهم خلفوا الموعد اكتر من مرة
واتشحططنا كتير بين القطامية الادارة الماليه في مصر الجديدة
واخيرا اخدنا شوية شباب ودخلنا عليهم بصدورنا
ساعهتا رجعوا الفلوس زي الجزم
فعلا ناس معندهاش دم ولا ضمير
للأسف

حمد الله على السلامة يا دكتور نورت المنتدي اية الغيبة دى ياباشا

عموما احنا مشكلتنا فى مصر بنمشى ورا السيط ذى مابيقولو ومبنحبش نجرب حاجة جديدة وبنقوللللللللل ياعم الى نعرفة احسن من الى منعرفوش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اشمعنى؟ مين الى قال ان المقولة دى صحيحة ؟ مش يمكن الى منعرفوش احسن من الى نعرفة !!!!!!!!! ولا ايه

عموما المحترم محترم بأفعالة وليس اقوالة
على افكرة انا بردو كنت حاجز بس الحمد لله انا راكب الأن ليفان 620 بقالى شهرين الحمد لله الذى هدانى اليها بعد ما ركبتها اعتقد من وجة نظرى انها افضل من البرليانس
وعموما ربنا يوفق الجميع :01FDAB~189:

الساعة الآن 02:41 PM.