مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   حوادث السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=201)
-   -   على الرغم من ان ربنا ستر مصممين على بيعها (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=63961)

corsair 25-07-2011 08:54 AM

رد: على الرغم من ان ربنا ستر مصممين على بيعها

يا عم غيرها وانتا الكسبان ومعلش بردك انتا غلطان اسئلني انا عن الاهل لما بيقعدوا في العربية بيبقا شكلهم عامل ازاي من الرعب

MANDO09 25-07-2011 01:36 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayman goda (المشاركة 483388)
الف سلامه عليكم جميعا امسك فى عربيتك واوعى تفرط فيها
طالما انت فاهمها وهى فاهماك==علقه تفوت ولا حد===========

الله يسلمك يا استاذ ايمن ورأيى نفس رأيك
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa (المشاركة 483391)
متزعلش منى انا اسلام ابنى لو عمل زيك انا هخلية يبيع العربيه ويركب المترو مش يغيرها بس

فاحمد ربنا انهم عايزين يغيروها بس

يا راجل حرام عليك ده انت اديتهم حصة رعب مركزة على مدى ساعة وزيادة وكمان بتجرى تانى فوق 120

بصراحة حرام عليك بجد انا اصلاً بموت فى الجرى وبجرى فعلاً بس عمرى ما بجرى وانا معايا حد وخاصة اهلى وعيالى

الف سلامة عليكم اهم حاجة والحمد لله انها جت على قد كده و انا شايف ان انت اللى محتاج حد يقنعك تبطل تهور فى السواقة الاول والوالد والوالدة بعدها هينسو اللى حصل

الله يسلمك وربنا يخليلك اسلام بس
يا أستاذ وائل ده مش تهور خالص والله ..... الفكرة انى حافظ الطريق ده وعارف امكانيات عربيتى انما انا مش متهور ولا حاجة لو طريق معرفهوش مبجريش أوى كدة وشكرا على ردك يا استاذ وائل
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa (المشاركة 483392)
ياريت تقراء الموضوع ده

بتحب السواقة بسرعة ؟؟

الموضوع مفيد جدا يا استاذ وائل واستفدت منه وانا فى الواقع بطبق اغلب التعليمات اللى حضرتك قايل عليها بس المعلومة اللى كانت جديدة عليا انى لازم اخد بالي ان كفائة الفرامل بتتناقص بشكل متساوي لحمل العربية (علاقة طردية كل ما زاد الوزن كل ما قلت كفائة الفرامل

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.هبه77 (المشاركة 483393)
الف سلامة عليك وعلي الحاج والحاجة والحمد لله انها حاجة بسيطة
هي المشكلة انك بس ضغط علي اعصابهم شوية
كان مفروض
طالما هم كانو خايفين اوي كدة يعني وقفت بالعربية وركبت تاكسي بدل الرعب اللي هم عاشو فيه دة
خصوصا ان الاهل لما بيكبرو قدرتهم علي تحمل الاخطار وخوفهم من اي مشكلة بيزيد جدا
ودة اللي خلاهم لما ترجع البيت:fun_10_9_206[1]:من كتر التوتر
عموما حصل خير
بس هي كان حصل منها حاجه قبل كدة يعني خلتهم متشاءمين منها؟
خلي ميكانيكي يشوفها(كدة كدة للاحتياط برضة) واقنعهم انه شافها وقالك ان دي حاجه مش مهمة خالص وان الموضوع عادي وبيحصل وان هو شاف العربية خلاص
لانه كان عيب بسيط (ودي حقيقة)
وان اد اية انت بتخاف عليهم اكتر من نفسك انت شخصيا ومستحييييييييييييل تركبهم عربية او تعرضهم لاي مشكلة او خطر لانك بتخاف عليهم ومع الوقت والتجارب هينسو (بس بصراحة هياخدو وقت شوية - انت خوفتهم اوي-) اصبر انت بس شوية ومتستعجلش ربنا يحفظلك الوالد والوالدة

شكرا يا دكتورة هبة والله يسلمك بس انا حبيت اثبتلهم ان العربية تمام ومفيهاش اى حاجة
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair (المشاركة 483414)
يا عم غيرها وانتا الكسبان ومعلش بردك انتا غلطان اسئلني انا عن الاهل لما بيقعدوا في العربية بيبقا شكلهم عامل ازاي من الرعب

كروساير باشا مش انا الكسبان خالص ... يعنى انت لو قالوك تسيب الفيرنا هتسيبها 444546 ولا هتمسك فيها بايدك وسنانك ؟؟؟؟؟
ومتشكر جدا على ردك يا كروسير باشا

corsair 25-07-2011 01:47 PM

هسيبها طبعا انا نفسي والله حد يقولي سيبها بس يجبلي البديل وبلون غير اللون ده لحسن خلاص هموت يا كتكوت هههههههههههههههههه

MANDO09 25-07-2011 03:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair (المشاركة 483561)
هسيبها طبعا انا نفسي والله حد يقولي سيبها بس يجبلي البديل وبلون غير اللون ده لحسن خلاص هموت يا كتكوت هههههههههههههههههه

مش عيب تسيب معشوقتك كدة:12422A~17: فى أقرب فرصة دى حتى بتحبك ياكروساير :fun_36_3_1[1]: هههههههههههههه

corsair 25-07-2011 04:17 PM

ههههههههههههههه

كانت معشوقتي قبل مشروع التاكسي الابيض اللي كرهني فيها :sd:

الساعة الآن 03:43 PM.