مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   Tiggo (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=189)
-   -   موضوع كبير مع تيجو عامله 600 كيلو و تجربه مع مركز الكيلو 32 (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=108649)

cmatcho 15-02-2013 03:28 PM

رد: موضوع كبير مع تيجو عامله 600 كيلو و تجربه مع مركز الكيلو 32

شكرا لنقل التجربه

mhamdy75 15-02-2013 09:49 PM

مبروك حل المشكلة

:waving:

essam assem 16-02-2013 12:09 AM

بجد الله ينور عليك موقفك من الى النهاية هايل وانا عارف ان توكيل سبرانزا توكيل كويس بس المشكلة فى العربية دية ان دائما بيكون فيها مشاكل التقفيل المصرى كمعتاد ومش عايز اقولك من سنتين صديق ليا اشترى التيجو الاوتوماتيك ومع اول اسبوع خد عندك فتيس ومارش وفتحت سقف وabs باظو ههههههه بس بصراحة التوكيل بعت اخذ العربية وكل حاجة اتغيرت وبقيت تمام ولحد دلوقتى بصراحة محصلش معاة مشاكل خالص فى العربية رغم انة عامل بية اكثر من ١٠٠ الف كيلو مفيش غير مشكلة حصلت فى علبة الدركسيون واستنى حوالى اسبوع لحد ما جيت العلبة بس كانت ماشية عادى بس كان بيذود زيت باور عشان كان بينقص لما العربية كانت بتقف
وفى النهاية بصراحة العربية التيجو يا جماعة وتحديدا ٢٠٠٠ cc لان هيا دية اللى جربتها عربية ممتازة عايز اقولكم اننا بنطلع نصتاد بيها صيد برى وبندخل فى مناطق مكسرة وطول النهار طحن بيها وهيا معانا زى الالف وانا شايفها سيارة مثالية بالنسبة للطرق المصرية
معلش انا طولت عليكم بس حبيت اقول راى فى التيجو
وتحياتى لصاحب الموضوع المحترم وللجميع

amnpop 16-02-2013 12:37 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cmatcho (المشاركة 847075)
شكرا لنقل التجربه

المقصود من نقل التجربه افاده الاعضاء و شكرا لمرورك
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhamdy75 (المشاركة 847241)
مبروك حل المشكلة

:waving:

الله يبارك فيك
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة essam assem (المشاركة 847335)
بجد الله ينور عليك موقفك من الى النهاية هايل وانا عارف ان توكيل سبرانزا توكيل كويس بس المشكلة فى العربية دية ان دائما بيكون فيها مشاكل التقفيل المصرى كمعتاد ومش عايز اقولك من سنتين صديق ليا اشترى التيجو الاوتوماتيك ومع اول اسبوع خد عندك فتيس ومارش وفتحت سقف وabs باظو ههههههه بس بصراحة التوكيل بعت اخذ العربية وكل حاجة اتغيرت وبقيت تمام ولحد دلوقتى بصراحة محصلش معاة مشاكل خالص فى العربية رغم انة عامل بية اكثر من 100 الف كيلو مفيش غير مشكلة حصلت فى علبة الدركسيون واستنى حوالى اسبوع لحد ما جيت العلبة بس كانت ماشية عادى بس كان بيذود زيت باور عشان كان بينقص لما العربية كانت بتقف
وفى النهاية بصراحة العربية التيجو يا جماعة وتحديدا 2000 cc لان هيا دية اللى جربتها عربية ممتازة عايز اقولكم اننا بنطلع نصتاد بيها صيد برى وبندخل فى مناطق مكسرة وطول النهار طحن بيها وهيا معانا زى الالف وانا شايفها سيارة مثالية بالنسبة للطرق المصرية
معلش انا طولت عليكم بس حبيت اقول راى فى التيجو
وتحياتى لصاحب الموضوع المحترم وللجميع

يا ريت كل الناس تتمسك بحقها المهم بكل ادب واشكرك علي مشاركتك المحترمه

الساعة الآن 10:20 PM.