مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=128)
-   -   ايمجراند .....خدعه جديده من غبور (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=101343)

MmFFoR 31-10-2012 06:49 PM

رد: ايمجراند .....خدعه جديده من غبور

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amada (المشاركة 788256)
هو حضرتك زعلان من ايه بالظبط . شركه جيلى والا غبور ؟
اذا كان على جيلى فالسياره امجراند كمواصفات واختبارات امان وسمعه وتجربه (دا طبعا خارج مصر ) فهى اكثر من رائعه ولا تضاهيها ايه سياره اخرى باستثناء mg .
ومش من حق حضرتك انك تستغرب من المدح فى السياره لان دا حقها من السمعه الطيبه اللى حققتها فى الدول اللى اتجربت فيها . والا حضرتك شايف ان اللى موجوده فى مصر دى مش امجراند وانها سياره تانيه بس الماكياج اللى مخليها شبه امجراند !!!
اما عن غبور فحدث ولا حرج...... لكنه مثلا ليس فى سوء وكيل جاك او وليد توفيق وكيل فاو . ولا ابو الفتوح احسن منه . ولا اسبرانزا تقارن بامجراند والايام هتثبت . تقبل تحياتى .

ممكن تقرير في دولة من الدول اللي حضرتك ذكرتها اللي اتجربت فيها العربية و حققت السمعة الطيبة؟؟؟ دا حتى شكلها بيفكرني بالنوبيرا او الفورد موديلات التسعينات!!!

yoyo_1989 31-10-2012 07:37 PM

انا مستغرب برده ..عربية لسه مباعتش 10 عربيات فى البلد و فى ناس بتشكر فيها ههههه حاجة غريبة .. و لا علشان غبور مسك التوكيل بتاعها .. اعتقد ان الشكر فيها ما هو الا اعلان عن العربية و تصييط لها .. مننساش ان مصر موتورز اكبر منتدى سيارت فى مصر

osa92003 31-10-2012 08:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MmFFoR (المشاركة 788260)
ممكن تقرير في دولة من الدول اللي حضرتك ذكرتها اللي اتجربت فيها العربية و حققت السمعة الطيبة؟؟؟ دا حتى شكلها بيفكرني بالنوبيرا او الفورد موديلات التسعينات!!!

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yoyo_1989 (المشاركة 788285)
انا مستغرب برده ..عربية لسه مباعتش 10 عربيات فى البلد و فى ناس بتشكر فيها ههههه حاجة غريبة .. و لا علشان غبور مسك التوكيل بتاعها .. اعتقد ان الشكر فيها ما هو الا اعلان عن العربية و تصييط لها .. مننساش ان مصر موتورز اكبر منتدى سيارت فى مصر

الله ينور عليكم انا برضه باقول كده هو فى ايه اول مره فى حياتى اشوف شكرفى عربيه على الصور بتاعتها
انا بس عايز اقول كلمه حق ولازم نصحى شويه ومانسبش التوكيلات تلعب بينا شركه جيلى تواجدت فى مصر باكتر من اسم مره جيلى فروته ومره مابل ومره انجلون والتجارب السابقه بالاضافه الى غبور اللى اصحاب الفيرنا بيشتكو طوب الارض من الصيانه بتاعته
:12EA7A~153::12EA7A~153:

ShekeeS 31-10-2012 09:48 PM

بعيد عن غبور وشركة جيلى كمان

العربية ك تصميم وشكل وامكانيات تحفة لو طلع كله تمام
طبعا الناس اللى راحت حجزت ودفعت فلوس كمان , اكيد اتفرجت الاول واقتنعت
المهم اللى يتكلم يراعى المصدقية فى نقل اللى شافه واللى يقول رايه يراعى الموضوعيه يعنى ولا يدافع اوى ولا يهاجم اوى
بس للانصاف ( انا شوفت الانجلون وبجد تضرب اللانوس والفيرنا واللوجان وانواع تانية كتير) يعنى لو طلع غبور صادق فى العربية دة واحترامه بجد هتسمع جامد

osa92003 31-10-2012 10:26 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ShekeeS (المشاركة 788355)
بعيد عن غبور وشركة جيلى كمان

العربية ك تصميم وشكل وامكانيات تحفة لو طلع كله تمام
طبعا الناس اللى راحت حجزت ودفعت فلوس كمان , اكيد اتفرجت الاول واقتنعت
المهم اللى يتكلم يراعى المصدقية فى نقل اللى شافه واللى يقول رايه يراعى الموضوعيه يعنى ولا يدافع اوى ولا يهاجم اوى
بس للانصاف ( انا شوفت الانجلون وبجد تضرب اللانوس والفيرنا واللوجان وانواع تانية كتير) يعنى لو طلع غبور صادق فى العربية دة واحترامه بجد هتسمع جامد

حضرتك العربيه مش بالشكل ولا بالدهان العربيه .....بالتشغيل يعنى لما تمشى ايه اللى هيحصل عفشه موتور سخونه تكييف قدره على التحمل صوت الماتور تسارع على الطريق قوه السحب ممكن تقولى حضرتك مين فينا يعرف نتيجه كل ده ؟؟؟؟؟SLAM

الساعة الآن 11:14 PM.