مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   فولكس (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=15)
-   -   الى اصحاب السيارات ال tsi مرة اخرى (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=25346)

TOOLA 10-05-2010 03:41 PM

رد: الى اصحاب السيارات ال tsi مرة اخرى

ديه اول مشاركة:
لا تضحكوا على انفسكم-
منعن من الفزلكة اللى ملهاش فايدة المهم ان كل واحد عارف معلومة مش واثق منها لا يفتى بالكلام - واللى عايز يصدق يصدق واللى مش عايز يدق لا يتفزلك- اسمى عماد الحواااااااااااااااجة واللى ميعرفنيش يتصل بى وانا اعرفة نفسي.

و ديه تانى مشاركة:

لكن لو انا قصدى زى ما الكثير فهم يبقى انا اكيد مجنون وتحياتى لك

طبيعى أى حد هيقرا كلامك هيستغرب من الأسلوب الهجومى الملهوش اى داعى, من غير ماتتهم غير بالفزلكة أو بالفتى زى ماتقول اعمل موضوع بسيط و اشرح ايه المشكلة بطريقة بسيطة غير منفرة و ايه الحلول البتقدمها و محدش غيرك بيعملها عشان الناس تتشجع و تتجاوب معاك لكن كده كتير هيضايقوا من الأسلوب ده, و عموما ربنا يوفقك للفيه فايدة ليك و للناس

عماد الخواجة 12-05-2010 01:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TOOLA (المشاركة 179288)
ديه اول مشاركة:
لا تضحكوا على انفسكم- منعن من الفزلكة اللى ملهاش فايدة المهم ان كل واحد عارف معلومة مش واثق منها لا يفتى بالكلام - واللى عايز يصدق يصدق واللى مش عايز يدق لا يتفزلك- اسمى عماد الحواااااااااااااااجة واللى ميعرفنيش يتصل بى وانا اعرفة نفسي.

و ديه تانى مشاركة:

لكن لو انا قصدى زى ما الكثير فهم يبقى انا اكيد مجنون وتحياتى لك

طبيعى أى حد هيقرا كلامك هيستغرب من الأسلوب الهجومى الملهوش اى داعى, من غير ماتتهم غير بالفزلكة أو بالفتى زى ماتقول اعمل موضوع بسيط و اشرح ايه المشكلة بطريقة بسيطة غير منفرة و ايه الحلول البتقدمها و محدش غيرك بيعملها عشان الناس تتشجع و تتجاوب معاك لكن كده كتير هيضايقوا من الأسلوب ده, و عموما ربنا يوفقك للفيه فايدة ليك و للناس

اشكرك عزيزى على رايك وانا هعمل بية وانتظرنى قريبا ان شاء اللة

TOOLA 15-05-2010 11:19 AM

فى الانتظار و ربنا يوفقك للفيه صالح الجميع ان شاء الله

khaledfox 01-12-2010 09:23 AM

ربنا يكرم كل من هو يبغى الخير

mummy_47 01-12-2010 12:34 PM

يا ريت ملاك السيارة mashy او zizo يقولونا رايهم ايه في الكلام ده وهل العربية عملت معاهم مشاكل في الفتيس من اي نوع...انا معلوماتي ان المشاكل كانت في 2009 ومع 2010 كله اتحل..
استاذ عماد الخواجة..ليه حضرتك متراسلش الشركة الام فولكس بافكارك عن التصليح ومشاكل الفتيس واكيد هم هيهتموا بالموضوع ده واكيد هيكون فيه مقابل مادي لحضرتك وبكده تكون نفعت الجميع..لان حضرتك بتتكلم عن سمعة شركة عريقة بتنزل عيوب في مواتيرها من غير ما تستدعي هذه السيارات للتصليح...فولكس اصبحت تعتمد tsi في كل موديلاتها وسياراتها فهل حضرتك تعتقد انها ممكن تغفل عيوب تؤدي الى تعطل المحرك وتغرم نفسها تكاليف الاحلال والتجديد لكل موديلاتها مما يؤثر سلبا على سمعتها بين السيارات الفارهة..

وتقبل تحياتي

الساعة الآن 10:27 AM.