مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   سيارات حواء (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=181)
-   -   سواقة الرجالة العبقرية بالفيديو علشان ميبقوش يغلطو فى سواقة الستات تانى (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=56253)

سيف الدين سعيد 08-07-2012 12:13 AM

رد: سواقة الرجالة العبقرية بالفيديو علشان ميبقوش يغلطو فى سواقة الستات تانى

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifabden (المشاركة 711515)
بص يا عم الحج اقصدي يا باشمهندسة
مفيش حد بيسوق العربية في مصر وبيحس بالغباء والهمجية في السواقة الا بيكون ملتزم زيادة عن اللزوم ودا غلط
ايه المانع لما يكوت الطريق زحمة وانتا مستعجل وتخش مخالف ثانيتين وتلاتة وترجع الطريق تاني ؟؟؟
ايه المانع لما واحد يشوف ست بتاخد ساعة علشان تاخد ملف يقوم يكسر عليها ؟؟؟؟

ايه المانع لما الواحد يشوف الطريق فاضي خالص وفي واحدة سايقة عربية براحة يقوم يجري بعربيته والست تبص عليه وتقول عليه همجي ؟؟؟
وفي الاخر برضة
الستات لا تعرف القيادة

:3mla::3mla::CONGRA~238:: CONGRA~238::010104~171::0 10104~171:

sherifabden 08-07-2012 12:22 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد (المشاركة 711522)
:3mla::3mla::CONGRA~238:: CONGRA~238::010104~171::0 10104~171:

:GROWIN~12::GROWIN~12::GR OWIN~12::GROWIN~12::GROWI N~12::GROWIN~12:

كيكى 08-07-2012 04:14 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifabden (المشاركة 711515)
بص يا عم الحج اقصدي يا باشمهندسة
مفيش حد بيسوق العربية في مصر وبيحس بالغباء والهمجية في السواقة الا بيكون ملتزم زيادة عن اللزوم ودا غلط
ايه المانع لما يكوت الطريق زحمة وانتا مستعجل وتخش مخالف ثانيتين وتلاتة وترجع الطريق تاني ؟؟؟
ايه المانع لما واحد يشوف ست بتاخد ساعة علشان تاخد ملف يقوم يكسر عليها ؟؟؟؟
ايه المانع لما الواحد يشوف الطريق فاضي خالص وفي واحدة سايقة عربية براحة يقوم يجري بعربيته والست تبص عليه وتقول عليه همجي ؟؟؟
وفي الاخر برضة
الستات لا تعرف القيادة

الكلام ده يا عم الحج قصدى حضرتك:fun_36_1_7[1]: لو فى الشارع عربية و اتنين بيعملو كده انما لما الكل يعمل كده شكل الشارع بيقى زى ما انت بتشووف و طبعاُ الواحد بيطلع عينه فكل مره بينزل فيها مشوار والكل بيشتكى ولا ايه!؟ . و اول مره اعرف ان الالتزام حاجة غلط !! فى حاجة بتقول "الاعتراف بالحق فضيلة" :balloons71: المصيبة و بصراحة انا كمان بقيت اعمل كده عشان على كلامك مفيش فايدة!! بس محدش يرجع يعيط و يشتكى من المرور و السواقة و يقول نفسنا فى نظااااااام. و ربنا يسترها معانا كلنا.

sherifabden 08-07-2012 08:36 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كيكى (المشاركة 711655)
الكلام ده يا عم الحج قصدى حضرتك:fun_36_1_7[1]: لو فى الشارع عربية و اتنين ساعتها الكل بيجري ما صدق ان الطريق فضي وانا عايز اعرف انهي شارع في مصر في عربية واتنين ؟؟ بيعملو كده انما لما الكل يعمل كده شكل الشارع بيقى زى ما انت بتشووف يا ستي الواحد نفسه يخلص من الزحمة والارف اللي هوا فيه و طبعاُ الواحد بيطلع عينه فكل مره بينزل فيها مشوار والكل بيشتكى ولا ايه!؟ . و اول مره اعرف ان الالتزام حاجة غلط !! فى حاجة بتقول "الاعتراف بالحق فضيلة" :balloons71: الالتزام حلو مش وحش لكن مش معنى كده اني التزم كل الاوقات يعني لو ماشي في الصحراوي والسرعة القانونية 80 والطريق فاضى من غير رادار ايه المانع اني اجري يمكن اكون مستعجل وثانيا مش معنى كده برضه اني التزم في الحارة بتاعتي او الاتجاه اللي ماشي فيه افرد مثلا ان الطريق اللي انا ماشي فيه زحمة والطريق المعاكس فاضي ايه المانع اني اخد الطريق المعاكس ثانيتين او تلاتة علشان اخلص من الزحمة المصيبة و بصراحة انا كمان بقيت اعمل كده عشان على كلامك مفيش فايدة!! بس محدش يرجع يعيط و يشتكى من المرور و السواقة و يقول نفسنا فى نظااااااام. و ربنا يسترها معانا كلنا.

وفي الاخر بقول

الستات متعرفش تسوق سوقسوق

kimokimo 08-07-2012 01:45 PM

هو انا الصراحة كنت شوفت الموضوع دة زمان و كل مرة اشفة مرضاش اعلق عشان باين اوى اوى الغرض من من اللى عامله الموضوع. انا حسيت و الله من طريقة العرض و الكتابه و الرد على الناس انها قضية عظيمة . تحس حاجة كدة زى التحرش مثلا و الموضوع بيناقش دة و بيدافع عن السيدات يعنى فيدهوات من اعلانات تلاقى الرد على الناس بشدة ذيادة و كان الموضوع طار بايت و العند وخلاص اخر كلام ليا ايوة الستاااااااااااااااات طبعا طبعا طبعا مش بتعرف تسوق زى الرجاله و دى طبيعه فيهم ودى حاجة عالمية يعنى مش حاجة احنا بنتخترعها هنا

الساعة الآن 12:01 AM.