مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   ملاكى اسكندرية (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=142)
-   -   بروفشنلز اسكندرية (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=26586)

hema_hn 01-12-2010 12:20 PM

رد: بروفشنلز اسكندرية

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waled_superstar (المشاركة 300298)
شكرا يا غالى ربنا يبارك فيك الصراحة مجهود يستاهل التحية والتقدير اخى من تجاربك وتجار الاخوة عندى مشكلة فى العربية هيا 127 اما العربية تيجى على الثالث وفى مكان فية مضبات العربية تعمل زى المنخل وتتهز من جوة جامد الازم تهدى عشان تسكت الهزة واما تكون فى ارض مستوية وعلى الثالث ما تعملش الهزة والنخل والرجة ارجو الافادة هل العيب عفشة ولا اى وشكرا وجزاكم لله خيرا

روح قسم الورشة واعرض مشكلتك هناك حتلاقى مهندس سمير ومهندسين افاضل حيفدوك اكتر منى

نبيل عبدالرحمن 02-12-2010 04:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waled_superstar (المشاركة 299274)
السلام عليكم اخى الكريم ممكن اعرف فين الميكانيكى للى فى شارع الحلمية دة معلش فين شارع الحلمية دة فى منطقة اى فى اسكندارية يريت توضحلى العنوان بتحديد وجزاك لله خيرا

نظراً لأنى من سكان شارع الحلمية سابقاً فأنا هاوصف لك مكانه بالضبط :
عند باب شرقى عديه وانت فى شارع ابو قير وإدخل شارع المنارة على اليمين امشى فيه لآخره وإدخل شمال هاتلاقى المستشفى الإيطالى العسكرى إدخل يمين جنبه هاتلاقى الترام عديه فى الشارع اللى قدامك هو ده شارع الحلميه

hema_hn 02-12-2010 04:59 PM

صح كدا مهندس نبيل انا التبس عليا شارع الجواهر
شكرا

TATY652003 11-12-2010 11:04 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ماشاء الله موضوع فى غاية الاهميه واهم شيىء فيه الامانه مش مجرد اعلان عن شخص
احنا مسؤلين امام ربنا عن الصنيعية ايلى بنقدموهم ..جزاك الله خيرا اخى( هيما )على هذا الموضوع

وكمان بارك الله فى الاخوة على المشاركة .

انا اعرف صنيعى بتاع ( دكو ) بس ماشاء الله دكتور هو بيشتغل للصالات وعنده خبرة ويعتبر بالنسبة للصنايعيه مش غالى بيدخل عنده عربيات جامده مرسيدس

وزبائنة اكترهم اصحاب صالات هو اسمه ( الجميل ) فى سيدى جابر شارع ابو قير امام مشلتت البحيره عند قهوة شكرى ورقم تليفونه ( 0121214705 )

وفقكم الله
اسف على الاطالة

hema_hn 12-12-2010 06:14 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TATY652003 (المشاركة 310643)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ماشاء الله موضوع فى غاية الاهميه واهم شيىء فيه الامانه مش مجرد اعلان عن شخص
احنا مسؤلين امام ربنا عن الصنيعية ايلى بنقدموهم ..جزاك الله خيرا اخى( هيما )على هذا الموضوع

وكمان بارك الله فى الاخوة على المشاركة .

انا اعرف صنيعى بتاع ( دكو ) بس ماشاء الله دكتور هو بيشتغل للصالات وعنده خبرة ويعتبر بالنسبة للصنايعيه مش غالى بيدخل عنده عربيات جامده مرسيدس

وزبائنة اكترهم اصحاب صالات هو اسمه ( الجميل ) فى سيدى جابر شارع ابو قير امام مشلتت البحيره عند قهوة شكرى ورقم تليفونه ( 0121214705 )

وفقكم الله
اسف على الاطالة

شكرا لزوقك والله انا عامل الموضوع ده من كتر ماناة الواحد مع الصنيعية
وان شاء الله فى حعمل تجديد واجمع الناس كلها الى انضافت
شكرا ليك تانى مرة

الساعة الآن 10:02 PM.