مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   ريفيوهات (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   مقارنه من مجاميعه كيا سيراتو هيونداي النترا شيفروليه كروز (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=17529)

yassin_wael 14-06-2011 12:31 PM

رد: مقارنه من مجاميعه كيا سيراتو هيونداي النترا شيفروليه كروز

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sasa76216 (المشاركة 399049)
الاخ ياسين شكرا على الرد والاضافه المحترمين بس احنا اتعودنا ان الى مش عاجبو الموضوع ميردش عليه وان كان لا بد يكون الرد فى حدود اما لو كنت حضرتك عايز حد جرب التلاته وينقلك خبرته وناس اشتروا وجربو الوكيل مش بره وجوه هتلاقى طلبك فى نفس الموقع فى المنتديات الخاصه بالسيارات (مقارنات -تجارب-خبرات-معاملات الوكيل )وفى هديه ان شاء الله عتعجبك وهتأسر فيك جدا(اسلوب الحوار سواء للرفض او القبول او الرد او الاضافه كل الناس الى هنا بيحترمو بعض جدا وبيقدرو مجهود بعض وسامحنى علشان اسلوبى مش كويس اصلى مبعرفش اتعامل مع الناس):12F099~16:

الاخ ساسا، والله متشكرين على النصيحة، بس هو محدش قالك ان النصيحة على الملأ فضيحة، و بعدين العنوان بيقول انه مقارنة من مجاميعه، معناها ايه و اللا ليها ترجمة تانيه، ثم ان ده رأيي الشخصي و انت مش من حقك تحجر عليه، و بعدين صاحب الموضوع اساسا متكلمش يبقى انت بتتكلم بصفة ايه، و بعدين لما انت اسلوبك مش كويس و مبتعرفش تتعامل مع الناس، يبقى بترد عليا ليه و بعدين تطلب اني اسامحك، و اللا هو نظام طخه و متعوروش يا ابوي. انا رأيي في النهايه ان المقارنة بتبقى على اسس علشان تعرف ترجح كفة عن كفة، يعني مينفعش تقولي البرتقال احسن من التفاح و تسكت او تقول علشان لونه برتقالي. سامحني بقى اني كاتب بخط كبير ( بس لانك استفزتني و ردك كله بخط كبير، كأنه مكتوب لجمعية الوفاء و الامل):01FDAB~189:
سلام عليكم

_amr.mostafa_ 25-06-2011 12:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yassin_wael (المشاركة 452688)
الاخ ساسا، والله متشكرين على النصيحة، بس هو محدش قالك ان النصيحة على الملأ فضيحة، و بعدين العنوان بيقول انه مقارنة من مجاميعه، معناها ايه و اللا ليها ترجمة تانيه، ثم ان ده رأيي الشخصي و انت مش من حقك تحجر عليه، و بعدين صاحب الموضوع اساسا متكلمش يبقى انت بتتكلم بصفة ايه، و بعدين لما انت اسلوبك مش كويس و مبتعرفش تتعامل مع الناس، يبقى بترد عليا ليه و بعدين تطلب اني اسامحك، و اللا هو نظام طخه و متعوروش يا ابوي. انا رأيي في النهايه ان المقارنة بتبقى على اسس علشان تعرف ترجح كفة عن كفة، يعني مينفعش تقولي البرتقال احسن من التفاح و تسكت او تقول علشان لونه برتقالي. سامحني بقى اني كاتب بخط كبير ( بس لانك استفزتني و ردك كله بخط كبير، كأنه مكتوب لجمعية الوفاء و الامل):01FDAB~189:
سلام عليكم

وانا ما طلبتش رايك في موضوعي ومش عايز رايك في الموضوع ولا عايز اشوفك فيه

عاجبك الموضوع اهلا وسهلا مش عجبك الله لايخليه يعجبك ووفر امثلتك دي لنفسك

وورينا انت المقارنات يا جريمي كلاركسون .

yassin_wael 24-07-2011 02:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _amr.mostafa_ (المشاركة 463409)
وانا ما طلبتش رايك في موضوعي ومش عايز رايك في الموضوع ولا عايز اشوفك فيه

عاجبك الموضوع اهلا وسهلا مش عجبك الله لايخليه يعجبك ووفر امثلتك دي لنفسك

وورينا انت المقارنات يا جريمي كلاركسون .

متشكرين على ذوقك، هو انا داخل البيت عندك علشان تقول اشوفك و اللا ماشوفكش، كلك نظر، و بعدين بدل ما تتحمق قوي كده، فكر هو ليه محدش عبر الموضوع من سبع او تمان شهور، لان الموضوع مات و انت مفكرتش تجدد فيه، مفكرتش تحسن فيه، بس كل اللي عملته انك جاي تتريق عليا و تقولي جريمي مش عارف ايه، ده انت تعرفه في الحرفيين و اللا حاجة، و بعدين خلينالك المقارنات المذهلة الفاقعة المانعة الساقعة، يا اخي ربنا استجاب لدعائك و الموضوع مش عاجبني برضه و الله لا يخليه يعجب حد و لا حتى جمال ابو شامة.

الساعة الآن 07:53 PM.