مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   Hyundai Elantra - النترا (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=134)
-   -   بدر بسيونى ينضم رسميا لاسرة ملاك الالنترا 2010 (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=24905)

بدر بسيونى 08-05-2010 09:56 AM

رد: بدر بسيونى ينضم رسميا لاسرة ملاك الالنترا 2010

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 (المشاركة 175368)
الف مليون مبروك يابدر باشا ومستنى تقريرك عنها ان شاء الله والصور
شفت الباور بتاعها عامل ازاى وانت بتركن وبيتقل مع السرعات بس فعلا لاوم تتعود عليه انا كنت مخضوض منه فى الاول وبعد الصيانه جرب الجرى بيها بس نصيحتى لاخويا وحبيبى بدر لازم تركب جنوط هاتفرق معاك قوى

كان نفسى اكون اول واحد يباركلك

الله يبارك فيك ياعلاء باشا وان شاء الله حعمل تقرير عنها

الباور بتاعها مافيش عربية دركسيونها اخف من كده وفى الركن واللفات والزحمة مثالى وفعلا انا عشت وقت صعب فى الاول بالباور عشان انا ماركبتش عربية الدركسيون خفيف للدرجة دى دى حتى السيفيك اللى برضه كهربه بس مس بالخفة دى وكمان الباور ماعملوش ليه معاير (كاليبراشن) فى صيانة الالف فجربت العربية وكانت بتعوم وبصراحة رحتلهم فى غبور السلطان حسين بصراحة ناس محترمين جدا جدا فى وقتها بعد ساعتين ونص عملوله الكاليبراشين وبقى تمام بس فعلا كلامك مظبوط حتحس ان العربية بايظة من كتلر الخفة وفعلا لازم تتعود عليه

وده انطباعى ياعلاء باشا ان الكاوتش رفيع وان الكاوتش لو اتعرض سنة وياسلام ولو مع جنط حتبقى تمام وانا متفق معاك تماما

والله ياعلاء باشا انت عارف اللى فى القلب وانت ليك دور كبير انى خلتنى اجيبها وشكرا ليك جدا

بدر بسيونى 08-05-2010 10:00 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hero_hamada (المشاركة 176478)
الف مبروك يا استاذ بدر
انتم السابقون ونحن الاحقون
بس قولى ياباشا
ياترى ايه شايفه يعتبر عيب فى العربية ديه ؟

الله يبارك فيك وبالتوفيق ان شاء الله

الباور الخفيف لحد ماتاخد عليه لانه فى الاول حتتاخد منه فعلا لان الباور خفيف لرجة مش طبيعية والباور بيقل مع السرعات العالية مابيفصلش بيقل بس وكمانبيتوطى اوى لو 3 ركبوا ورا وخصوصا لوتقال وشنط لازم تاخد المطبات براحة جدا مش مطبات المرور لا انا قصدى مطبات الاهالى وغير كده مااعتقدش فيه حاجة تانية

بدر بسيونى 08-05-2010 10:05 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة well7888 (المشاركة 177289)
الف مبروك عليك
انا لسه مستلم واحدة ليا اسبوع ومستمتع بيها جدا
على فكرة يا جماعة الناس اللي بتشتكي من الباور بتاعها والفرامل دي ناس بتبقى سايقة عربيات من الموديلات القديمة
انا كنت معايا 505 ولما ركبت النترا حسيت بالفرق بس فرق حلو مش زي ما الناس دي بتشتكي

ربنا يباركلك فيها ويديك خيرها ويكيفيك شرها ويحفظك ويحفظها يارب

والفرامل مافيش فيها مشكلة خالص

بدر بسيونى 08-05-2010 10:12 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ganash (المشاركة 177846)
الف مبروك يا استاذ بدر على العربيه ربنا يديك خيرها ويكفيك شرها

ربنا يخليك وشكرا ليك وعقبال يارب تجيب العربية اللى بتحلم بيها

ash456 14-09-2010 01:58 PM

الف مبروك يا بدر باشا وربنا يكفيك شرها...وعلي فكره انا كمان معايا اختها ولسه شاريها وعشان كده عجباني كلامك جدا لان كله صح الصح مافيش فيه كلمه ناقصه...

الساعة الآن 11:52 PM.